תדהמה: כך מורן בן אסולין נראתה לפני הניתוחים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הכלה הכי מפורסמת במדינה מעולם לא הסתירה את החיבה שלה להליכים קוסמטיים, אבל לא האמנו לתמונות הלפני. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בשבוע שעבר המתמודדת סתיו קצין נכנסה לבית האח הגדול על תקן הברבי האנושית ולנן היו תמונות שלה לפני המהפך שעברה. לא חשבתם שנעצור כאן, נכון? הרבה לפני שהלוק של קצין עורר סערה, הכרנו את מורן בן אסולין שהפכה לכלה הכי מפורסמת במדינה לאחר שסרטונים שלה מפריעה לעומר אדם הפכו לויראליים.

מאז גילינו שהיא ובעלה מתגרשים אחרי פחות משנה של נישואים, אבל מבט חטוף בחשבון האינסטגרם שלה גילה לנו שהיא ממשיכה לחגוג ולא נותנת לפרידה המבאסת לעצור אותה. בן אסולין מעולם לא הסתירה את חיבתה להליכים קוסמטיים כאלה ואחרים, אז צללנו לעבר שלה כדי לראות איך היא נראתה לפני. האם אתם מוכנים לזה? כנראה שלא, אבל קבלו את התמונה הבאה בתחתית הידיעה.

אז כן, גם לפורטל לקח רגע לזהות את בן אסולין. היא כתבה בסטורי שלה שהיא בסך הכל שדרגה גרסה, אבל נראה שמדובר במעבר מאנדרואיד לאפל. אנחנו אוהבים אותה בלי קשר למראה החיצוני כמובן, ומצפים בקוצר רוח לפרק הבא בחייה. מי מרים את הכפפה ומארגן לה ספיישל "הרווקה"?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן