דרמה מטלטלת: אדריאנו חאובל חושף את כל הפרטים אודות מות אחיו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בשבוע שעבר, אדריאנו חאובל חשף כי אחיו הצעיר, סמואל, הלך לעולמו בשנות ה-20 לחייו. היום הוא החליט לחשוף את סיבת המוות – מדבקות פנטניל. חאובל ביקש להעלות את המודעות לתופעה המדאיגה: "הזהירו את הקרובים אליכם ותשמרו על נפשכם. סמים זה לא הפתרון זאת הבעיה. יש בחוץ סמים קטלניים שיכולים להרוג אתכם. תעזרו לעצמכם או למי שקרוב אליכם בבקשה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בשבוע שעבר, אדריאנו חאובל שיתף כי אחיו הצעיר, סמואל, הלך לעולמו בשנות ה-20 לחייו. כעת, הוא החליט לחשוף את סיבת המוות: מדבקות פנטה פנטניל. "שאלתם מה זה הרעל שהורג את הילדים שלנו בחוץ – אז הנה, הכל פה. ראו הוזהרתם – פנטה פנטניל. הזהירו את הקרובים לכם ותשמרו על נפשכם. סמים=מוות", כתב חאובל בעמוד הפייסבוק שלו.

"הלב השבור שלי, הצער העמוק, הכאב הבלתי נסבל, העול והסטרס על המשפחה, כמויות הזמן והכסף והאנרגיה שהלכו בשביל לעזור, להאיר ולנסות להועיל גבוהות כל כך", סיפר אדריאנו בכאב. "כמה מחירים שילמתי בנפש בעקבות ההתמודדות הנפשית של אחי הקטן – ונשבע לכם שממש חלמתי על סוף טוב. שסמואל שלי ישתחרר מפה ולא יחזור – זה בטוח לא רציתי".

בהמשך דבריו, חאובל ביקש להעלות את המודעות למדבקות הפנטניל: "הורים לילדים, בני נוער, נשמות אבודות שלי, אהוביי. הסיבה היחידה שאני כותב וממשיך לכתוב בימים האחרונים היא בשבילכם. אולי זה יעזור לאחד או אחת מכם. סמים זה לא הפתרון – זאת הבעיה. ויש בחוץ סמים קטלניים שיכולים להרוג אתכם. ראו הוזהרתם. ומי ייתן שאף אחד לא יצטרך למות יותר מהזוועה הזאת. יש היום המון פתרונות אחרים.

"סמואל, לא יודע מאיפה יש לי כוח לעשות את מה שאני עושה. בטוח הכוח הזה ממך, כי אני חלש ואין לי אנרגיה לשום דבר", הודה אדריאנו. "אני לא רוצה אפילו להסביר לכם איך זה מרגיש לאבד את אחיך הקטן. אני גם לא רוצה שתבינו או שתדעו אי פעם איך זה מרגיש. אני שבור. גם הפוסטים שאני מעלה לא מצליחים להעלות בי נחמה, הלב כואב. חשבתי שזה יעזור לכתוב על זה או לדבר על זה – אבל גם זה מציף בי הכל. לוקח לי כמה שעות של שקט ושלווה כדי שלא אאבד את זה סופית. תעזרו לעצמכם או למי שקרוב אליכם – בבקשה".

מדבקות פנטניל משמשות במקור עבור חולי סרטן, אך בשנה האחרונה משרד הבריאות הביע דאגה מתופעה מסוכנת שצוברת תאוצה בקרב ילדים ובני נוער – שמתמכרים לאותן המדבקות. "מדובר במשכך כאבים אופיואידי, הפועל בדומה לתרופות המופקות מאופיום כמו מורפיום, והשימוש בו עלול לגרום להתמכרות. הצרופה מיועדת לשיכוך כאבים כרוניים חזקים, כמו אלה של חולי סרטן", כך הסביר בכיר במשרד הבריאות בפברואר האחרון. בעולם כבר מציינים מספר מקרי מוות של נערים ונערות בעקבות שימוש במדבקות, אך בישראל מדובר בהתמכרות חדשה יחסית ואין עדיין נתונים סטטיסטיים מדויקים. "אין יותר מסוכן מזה, זה הרסני. אם לא נעצור את זה כאן – אנחנו בדרך להידרדרות מסוכנת ואחת הגדולות שידעה ישראל", הזהיר בזמנו בכיר נוסף במשרד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן