התביעה המפתיעה של גיא פינס "צעד נקמני גרידא"

המגיש הוותיק של קשת 12 ניסה להפריך את טענותיה של דורין אטיאס כי הייתה שכירה, בכך שעורכי דינו הציגו כי לא היה לה שולחן במשרד, לא מקום חניה ואפילו לא חברות בקבוצת הוואטסאפ, אלא שכר של פרילנסרית בגובה 2,250 שקל לפינה בלבד. בתשובה, הוא גם שלח לה תביעת נגד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי כמעט שנה חלפה מתביעת הענק של דורין אטיאס, מי שהגישה את פינת האופנה והשיק של 'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12 ואחרי שתבעה מהמגיש כחצי מיליון שקל, כעת מגיעה התשובה שלו ואפילו תביעת נגד. בכתב ההגנה כותב פינס: "כתב תביעה זה מהווה דוגמא בוטה לחוסר תום לב משווע, ניסיון לעשיית עושר, תוך הגזמה, הפרכה ממש ושקרים של ממש.

כפיות טובה של התובעת, והטענה להתנהגות פוגענית מהווה עזות מצח של ממש שמלמדת על אופיה של התובעת. עוד מתאר המגיש הוותיק של קשת 12 במטרה להפריך את טענותיה כי הייתה שכירה, בכך שעורכי דינו הציגו כי לא היה לה שולחן במשרד, לא מקום חניה ואפילו לא חברות בקבוצת הוואטסאפ, אלא שכר של פרילנסרית בגובה 2,250 שקל לפינה בלבד.

יחד עם זאת, הוא החליט בעצמו להגיש תביעה נגדית לאטיאס, כאשר ביקש מבית המשפט, כי אם ייקבע שהייתה שכירה, עליה להציג את ההכנסות שהגיעו לאור חשיפתה בתכנית, כמו כן טוען כי זכויות היוצרים למצעד הדקרונים שייכות לו. אטיאס השיבה גם היא לטענות שלו וכתבה בתשובה: "ניסיון להלך אימים ולייצר מסע ציד חסר תום לב וניסיון להפעיל לחצים על גברת אטיאס, בדרישתו ממנה להתפשט לעיני כל ברמה הכלכלית, בעודה ידוענית שבימים אלה עורכת מו"מ עם מספר גורמים ושחשיפת הנתונים הכלכליים שלה עשויה לפגועה במעמדה, מדובר בצעד נקמני גרידא, שמטרתו להתיש את אטיאס, להסב לה הוצאות ולרפות את ידיה".

בתשובה לטענה של פינס על מצעד הדרקונים היא השיבה: "אטיאס יצרה עם תחילת עבודתה כמגישה בתכנית את דירוג הדרקונים בהתבסס על קעקוע שהיה על זרועה במועד תחילת עבודתה בנתבעת ועוד קודם לכן. גם הגרפיקה של 'דירוג הדרקונים' נוצרה על בסיס הקעקוע שהיה על זרועה של אטיאס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן