הווידוי הדרמטי של גל גדות: זו התסמונת ממנה היא סובלת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי גל גדות חשפה כי היא סובלת מתסמונת המתחזה: "אני תמיד חושבת לעצמי – 'אני מקווה שהם יאהבו את זה'. אף פעם אין רגע שבו אני בטוחה שהם כן יאהבו". אז מה זו אותה תסמונת ואיך היא מצליחה להתמודד עם זה? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי גל גדות היא ללא ספק אחת הכוכבות הגדולות שיצאו אי פעם מישראל, ויש שיגידו שהגדולה ביותר מהן. ה"וונדרוומן" הישראלית אמנם נראית לכולנו אישה שבטוחה בעצמה ובכל שהיא עושה, אך לאחרונה, בראיון שערכה לגיליון קיץ 2023 של מגזין האופנה הנחשב L’Officiel, היא חשפה כמה דברים שונים לגמרי מכך.

גל גדות טענה כי היא סובלת מתסמונת המתחזה. למעשה, מדובר במצב שבו אנשים המגיעים להישגים גבוהים מאוד, מטילים ספק בתרומתם לאותם ההישגים שלהם ומאמינים שהם הושגו בדרכים לא הוגנות או במקריות ובמזל. הכוכבת סיפרה בראיון: "זה מצחיק, מפני שאני חושבת שיש לי את תסמונת המתחזה. אני מרגישה כל כך ברת מזל ומאושרת שאני עושה את מה שאני באמת, באמת, באמת אוהבת, (אבל) אני גם תמיד חושבת לעצמי, 'אני מקווה שהם יאהבו את זה'. אף פעם אין רגע שבו אני בטוחה שהם כן יאהבו".

בהמשך, סיפרה גדות איך היא מתמודדת עם הבעיה: "הבמאי פרנסיס פורד קופולה מאר לי פעם: את יודעת משהו? גם אני תמיד מלא ספקות ובטוח שהם לא יאהבו את היצירה שלי. אז אני פשוט הולך אחרי הלב שלי ושומר על צניעות'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן