לפני החתונה של לי ברקוביץ': הדרמה שפקדה את המשפחה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי משפחות ברקוביץ'-ממן נדהמו לגלות שאביו של החתן המיועד של כוכבת "גולסטאריות", לי ברקוביץ', נישא בסתר לבת זוגו. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אייל ברקוביץ' מתרגש – בתו וכוכבת "גולסטאריות", לי ברקוביץ', תצעד בספטמבר הקרוב בשביל חופה ותינשא לבחיר ליבה, אביב ממן, בנם של אשת החברה החיפאית קולט ואיש העסקים המיליונר מוטי ממן בגן האירועים חוות רונית. אממה, מה שאתם לא יודעים ונשמר בסודי סודות, שהרבה התרחשויות קורות מאחורי הקלעים לחתונה המלכותית ונשמרות הרחק מאור הזרקורים.

הלם מוחלט שרר במשפחות כשהתגלה כי אביו של החתן נישא בשושו לזוגתו בשנתיים האחרונות, אתי. אלא שבני המשפחה כועסים ורותחים כי ממן לא שיתף את ילדיו על תוכניותיו להינשא לבחירת ליבו, והם אף לא הוזמנו ליום הגדול בחייהם של אבא. מוטי ממן נישא באירוע אינטימי בחתונה אזרחית בביתו, לא לפני שדאג לטענתו להחתים את אישתו הטרייה על הסכם ממון.

מוטי ממן, מזל טוב. ״תודה רבה״. החתונה שלך יצרה בלאגן משפחתי. ״אני מבין שכועסים אבל עשיתי את זה בשושו כי הזמנו רק 12 איש , ולא רציתי לעשות כמו גרושתי קולט שהזמינה לחתונה שלה ב2015 כ-300 איש באולם אירועים גדול״. למה לא הזמנת את הילדים שלך לחתונה?
״אני לא הודעתי לאף אחד מהמשפחה. למה הם לא כעסו בעבר כשהיו לי שלוש נשים אחרי הגירושים? ועם כולן עשיתי הסכם ממון, אף אחד אז לא כעס. אבל גם כאן אין לי מה להסתיר, כי גם איתה עשיתי הסכם ממון, וחתונה אזרחית בבית. היא רצתה להרגיש כלה, השקיעה עשרות אלפים בשמלת הכלה, רצתה חתונה, אני אגיד לה לא?״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן