שימי תבורי תובע את בית החולים "הרגו לי את הילדה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יהודית באומן ושימי תבורי בודקים האם איכילוב התרשלו בטיפול בקארין באומן והביאו לכאורה למותה: "אולי אני לא רציונלית עכשיו אבל אני מרגישה שמשהו היה שם לא בסדר. לקחו על עצמם החלטה רק בגלל שיעול, היא הייתה צריכה רק אנטיביוטיקה כמו שנתנו לה תמיד בעבר, אני לא יכולה לחיות עם זה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי הטרגדיה הגדולה של שימי תבורי וזוגתו יהודית באומן, שטמנו ביום רביעי את קארין באומן ז"ל שהלכה לעולמה בגיל 37, לאחר מאבק של שנים במחלת האנורקסיה ההרסנית, קארין, בית החולים איכילוב שטיפל בה בימיה האחרונים עומד בלב סערה, בשל ההחלטה להרדים ולהנשים אותה בטרם הלכה לעולמה.

בזמן שהם יושבים שבעה, יהודית באומן ושימי תבורי טוענים כי ההרדמה וההנשמה היא שהביאה למותה בתוך יממה ולכן הם מעוניינים לבדוק כעת ולקבל תשובות מבית החולים מה אירע בשעות האחרונות לחיי בתה. באומן סיפרה כי "אני ושימי לא שלמים עם מה שקרה שם, הם הרדימו אותה בטרם עת, אפילו לא ביקשה חתימה שלי. אנחנו לא מרגישים שנעשה שם משהו תקין. אני חייבת לדעת מה היה שם באמת אחרת לא אוכל להמשיך ככה. אף אחד לא יודע מה אנחנו מרגישים לגבי זה , היא לא מתה ככה באופן ספונטני . למה הרדמתם אותה? למה?".

בית החולים "איכילוב" מסר בתגובה כי "צר לנו לשמוע על הטענות הללו לאחר שנים של טיפול מסור ומלא חמלה ואנושיות. בזכות הטיפול קארין הצליחה לשרוד חרף מצבה במשך שנים ואנו משתתפים בצערם הכבד בשעה קשה זו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן