הלם בתעשייה: זו המחליפה של איילה חסון

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, נטעלי שם טוב תחצה את הכביש ותגיש את מהדורת שישי היוקרתית, שהמגישה שעזבה לכאן 11 השאירה מיותמת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי אחרי חודשיים של חיפושים, חדשות 13 סוף כל סוף מצאה את המחליפה של איילה חסון שעזבה לכאן 11 ותגיד במקומה את המהדורה המרכזית ביום שישי שעד כה הייתה עם מגישים זמניים. על פי הדיווחים, מדובר במעבר מפתיע מקשת 12 לרשת, כאשר המגישה הוותיקה נטעלי שם טוב, מבין המוערכות שבמערכת חדשות 12, היא השם החם בדרך לעבור אל מערכת חדשות רשת 13.

שם, תמלא את המשבצת הנחשקת שהוצעה ללא מעט מגישים בכירים. עם המעבר, שם טוב תגיש את המהדורה המרכזית בערב שישי, אחרי עזיבתה של חסון שלוותה בטונים צורמים ופרידה קרה מאוד בין הצדדים. המגישה כבר במגעים מתקדמים מאוד עם מערכת החדשות המתחרה לביתה הנוכחי, שהבשילו כבר לכדי סיכום עקרוני עם חדשות רשת 13, אך החוזה טרם נחתם רשמית, אך אם לא יהיו שינויים ברגע האחרון או הפתעות מהשרוול, היא תעשה את המעבר.

כזכור, העמדה הוצעה למגישים כמו גיא פלג גם הוא מחדשות 12 ועוד כמה שמות מתחת לרדאר, אך בסופו של דבר כל אלו לא הבשילו ךכדי חתימה רשמית שהייתה פותרת לחדשות 13 את הפלונטר בחיפוש אחרי מחליפה לחסון שנטשה למתחרים. ההצטרפות הזו מגיעה אחרי ששלו כחלון, כתב במערכת הכול כלול של 13, יצטרף בימים הקרובים לערוץ עכשיו 14 וישמש בתפקיד כתב לענייני משטרה. כחלון, בן 25, עבד ברשת 13 במגוון תפקידים, האחרון שבהם כתב חדשות בתכנית הכל כלול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן