צפו: שימי תבורי "בית החולים הרג את קארין"

מערכת פורטל "עומרי חיון" עם העניין הבא. הזמר שימי תבורי פרסם סרטון ובו הוא מגנה את התגובות הרעות ברשת אשר הוא ומשפחתו סופגות ומקבלות. בנוסף, מגיב על מצבה של קארין באומן לפני אשפוזה האחרון. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם הסרטון המטלטל הבא. הזמר המפורסם שימי תבורי, בן זוגה מזה שנים של יהודית באומן, אמה של הדוגמנית אשר הלכה לעולמה בשעבוע שעבר עקב מחלת האנורקסיה החליט לצלם ולפרסם את הסרטון המרגש והמטלטל הבא. בסרטון, נשמע שימי מבקש ואף דורש מכלל המגיבים ברשתות החברתיות לחדול מן התגובות הלא יפות והלא מכבדות.

"ה' רואה הכל. כל מי שמגיב ברשעות הוא ישלם לו" כך אמר תבורי, אשר מטבע הדברים, ככל הנראה נמצא בסערת רגשות עקב האבל המשפחתי הכבד. בנוסף, תבורי ביקש מהקוראים והמצופים להגיב דברים טובים, איכפתיים ומחזקים. לאחר מכן, העביר תבורי ביקורת חריפה על בית החולים בכך שאמר כי "הבאנו את קארין לבית החולים חולה מעט, על מנת שיטפלו בה" עוד הוסיף לטענתו כי "ביקשנו מהרופאים שלא להרדים את קארין. ברגע שהם הרדימו אותה העניינים הסתבכו"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מצרפת לכם מטה את הסרטון המלא עם תגובתו של שימי תבורי ושולחת את תנחומיה למשפחה האבלה. צפו בקטע המלא:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן