דרמה: אסי עזר מתחמם על הקווים ויחליף את המנחה הבאה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" אמורה להתחיל בקרוב בהנחייתה של לוסי איוב ההריונית, אולם ההפקה נערכת ללידה הצפויה ושומרת קרוב-קרוב את אסי עזר – שיחליף אותה במקרה הצורך. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בגלל ההיריון של המנחה: שידור העונה החדשה של תכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" אמור להתחיל בקרוב, ורגע לפני שהמתחרים יעלו על הבמה להפגין את כישוריהם בריקודים סלוניים, הפקת התכנית מודיעה מראש כי מנחת התכנית, לוסי איוב, עשויה לעזוב באמצע.

הסיבה לכך היא כמובן ההיריון של איוב והלידה הצפויה. מי שגויס ככונן ועתיד למלא את התפקיד במקומה, הוא המנחה המוכר אסי עזר- והפעם בלי רותם סלע, הפרטנרית הקבועה על המסך. לאחרונה נחשף כי בעונה החדשה של התכנית עתידים להשתתף שמות מוכרים רבים, ביניהם עדי חבשוש, הסטנדאפיסט קובי מימון, גיה באר גורביץ', עוד מהשמות הבולטים הם נסרין קדרי , דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ', נרקיס, שי גל וכעת גם אורלי לוי אבקסיס.

לסיום, מי שעוד תשתתף בעונה הקרובה היא הזמרת הדתייה, נרקיס. ההשתתפות של הזמרת בתכנית הריקודים תהיה קצת שונה בגלל מגבלות הדת. נרקיס שומרת נגיעה ולכן לא הסכימה לרקוד עם פרטנר גברי, כפי שעושות כל שאר המתמודדות בתכנית. לכל מתמודדת מוצמד רקדן מקצועי ויחד הם מבצעים ריקודים זוגיים לאורך העונה. בעקבות הוראות ההלכה, למתמודדת הדתייה תוצמד דווקא רקדנית. הפרסום גרר אחריו תגובות רבות מצד דתיים ומסורתיים, שהרימו גבה על בחירה בזמרת דתייה, ופקפקו בהסכמתה של נרקיס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן