מסתמן: אופירה אסייג בדרך לכבוש את התעשייה מעבר לים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מתברר שהמגישה של קשת 12 ורדיו 102FM, שידועה גם כחצי השני של אייל ברקוביץ' בעולם התקשורת, קיבלה פניה ממגזין איטלקי מוביל שביקש את אישורה להשתמש באחת מהתמונות שלה: "תעקבו אחרי הבחורה היפה הזאת". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בדרך לכבוש גם את חו"ל? מה הסוד של אופירה אסייג לשינוי הקיצוני שעברה במראה? אז מעבר להיותה אשת תקשורת מהמובילות בישראל, אופירה אסייג רשמה תוצאות מטורפות בשינוי שעובר עליה מבחינה גופנית עם גרסה חדשה ודקיקה הרבה יותר, למען האמת 23 ק"ג פחות, כשהיא חטובה ובריאה. מסתבר שאפילו באיטליה מתפעלים.

מתברר שהמגישה של קשת 12 ורדיו 102FM, שידועה גם כחצי השני של אייל ברקוביץ' בעולם התקשורת, קיבלה פניה ממגזין איטלקי מוביל שביקש את אישורה להשתמש באחת מהתמונות שלה. אבל זה לא הכל, אותו מגזין נחשב אף המליץ לעוקביו: "תעקבו אחרי הבחורה היפה הזאת". יש לציין שהתמונה שלה בשמלה צהובה גרפה אלפי לייקים בתוך יומיים בלבד עם לא מעט תגובות חמות.

לגבי השינוי במראה שלה סיפרה לאחרונה: "זה לא קל, זה אוכל נכון, זה טיפולים של פולה, זה ספורט פילאטיס עם לאה, זו תזונה נכונה, זאת עבודה, אני עכשיו אני מדברת איתך אני קצת רעבה, אז אני אלך לדפוק שווארמה בפיתה? לא". רק לאחרונה היא העלתה לעמוד האינסטגרם שלה את הלוק החדש שלה מהסטודיו של חברת פולה בליק, כאשר היא פחות 12 קילוגרמים אותם השילה בקיץ האחרון אחרי הצילומים של "הזמר במסכה", ולאחר שעברה לדבריה משטר אימונים קשה. מאז הספיקה לרדת עוד קצת ולהמשיך בחיטוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן