הלם בתעשייה: נחשף הבית החדש של נסרין קדרי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יחד עם בעלה רום שמיר ובנם הקטן, הם יעברו לבית מפואר בו חצר מפנקת ואפילו בריכת שחייה בעסקה שמוערכת לפחות ב-5 מיליון שקלים, במושב נווה מבטח. אחרי לא מעט המתנה, הם סוף סוף עושים את השדרוג בחייהם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי נסרין קדרי מתקדמת לשלב הבא בחייה, כאמא טריה ובימים אלה היא עוזבת את ביתה בגן הדרום, המושב שליד אשדוד, שם גם הצטלמה לתכנית דוקו ריאליטי חדשה בכיכובה שתחשוף את חייה המורכבים בדרך לבית חלומותיה. על פי פרסומים, יחד עם בעלה רום שמיר ובנם הקטן, הם יעברו לבית מפואר בו חצר מפנקת ואפילו בריכת שחייה בעסקה שמוערכת לפחות ב-5 מיליון שקלים, במושב נווה מבטח. אחרי לא מעט המתנה, הם סוף סוף עושים את השדרוג בחייהם.

החיים של הזמרת האהובה נסרין קדרי שנחשפו ממש לאחרונה ב-HOT עם הדוקו-ריאליטי החדש על חייה של קדרי, שזכה לשם ״נסרין אגדה״ והפרקים הראשונים כבר סיפקו לא מעט רגעים מסקרנים על חייה. באחד הפרקים אף חשפה בצורה פתוחה למדי על הקשר הקשה עם אמה, שנגזר מההחלטה שלה שלא ללכת בדרכי משפחתה והמסורת עליה גדלה, ולהגשים את החלום הגדול שלה כזמרת.

בטקס החינה של קדרי אפשר לשמוע אותה אומרת: "אימא שלי, אני לא הלכתי בדרך שלה, אני בחרתי את הדרך שלי, כי היא רצתה שאני אתחתן בגיל קטן ואקים בית ערבי עם גבר ערבי. אני רואה את העצב בעיניים שלה, היא כן עוטפת ומחבקת אבל מצד אחר היא מאוד מאוכזבת". עוד הוסיפה: "נראה לי שעד היום היא לא מקבלת את זה אבל אין מה לעשות, עדיין היא מחבקת את הילדה הזאת, שהיא אני. כיום, אחרי שהחלטתי ללכת אחרי הלב שלי, אני עדיין רוצה לתת לה הרגשה טובה שאני איתה לא משנה מה יקרה, ושלא משנה באיזו החלטה – הלכתי איתה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן