קורע לב: שימי תבורי קורא קדיש על קארין באומן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי הדוגמנית לשעבר הובאה למנוחות אחרי שנים של מאבק במחלת האנורקסיה. חמשת אחיה ספדו לה, שימי תבורי, בעלה של אמה יהודית באומן הקריא קדיש, ובן אל תבורי הגיע לנחם את המשפחה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי בני משפחתה וחבריה של קארין באומן ליוו אותה היום (ד') למנוחות, בבית העלמין ירקונים שבפתח תקווה. באומן הלכה לעולמה אתמול (ג') בגיל 35 אחרי מאבק של שנים במחלת האנורקסיה. "תלשו לי את הלב שלי", שיתפה אחותה אורלי והקריאה את המכתב האחרון של קארין לאמה יהודית, בו ביקשה ממנה להפסיק להילחם על חייה.

"אמא, אני רוצה בפעם האחרונה להגיד לך מכל הלב שלי בכנות שהחלטתי להפסיק להילחם במחלה", הקריאה האחות בדמעות ופנתה לאמה: "אמא, היא אהבה אותך ואת עשית הכל הכל הכל! שמונה שנים. עכשיו היא בשלווה". האח הגדול רנה ספד לאחותו גם הוא: "אחותנו היקרה קארין, חשבנו כל כך הרבה ביומיים האחרונים. חשבנו על הילדות שלנו, על העליות והירידות, החלומות שלנו, נזכרנו בהרבה זכרונות וכמה קרובים כולם היינו.

תמיד הייתי אחיך הגדול ותמיד שמרתי עלייך ושמרנו אחד על השני. ניסינו לשמור עלייך אחותנו היפה, אחותנו הלוחמת". רנה גם פנה לאמו וביקש לעודד אותה: "אמא, מכל הארץ כולם אומרים כמה נלחמת וכמה שנים היא נשארה בחיים בזכותך", אמר ולא שכח להודות גם לבעלה שימי תבורי על הלווי המסור

לסיום, האחים אנה, נטלי וסטיב גם נפרדו מאחותם: "רציתי להגיד לך סליחה שלא הייתי פה, שלא הייתי לידך. לא יכולתי לראות אותך ככה", אמרה אנה וסטיב סיפר: "ירדתי על הברכיים והתחננתי שתצאי מזה. אני אוהב אותך, תהיי חזקה שם למעלה". בתום ההספדים, שימי תבורי הקריא קדיש בדמעות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן