הלם: מה קרה לפניו של יאיר נתניהו. וגם, סכום עלות בגדיו!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בנו של ראש הממשלה ששוהה בשבועות האחרונים מעבר לים ועבר דיטוקס מהרשתות החברתיות העלה תמונה חדשה לחשבון האינסטגרם שלו והותיר את העוקבים בהלם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי בשבועות האחרונים יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שוהה מעבר לים. חוץ מהיעדרותו הפיזית, ניכר שהוא עבר ניקוי מרשתות חברתיות וחשבון הטוויטר שלו נדם. כך קרה גם עם חשבון האינסטגרם שלו, אלא שהיום (א') הוא העלה תמונה חדשה והגולשים לא רגועים.

כמה עוקבים שמו לב לשינוי חיצוני בפניו של נתניהו הצעיר, ולא חסכו בשאלות וביקורות: "עשית ניתוח פנים? שינוי של 360 מעלות!" כתב אחד מהם, ואילו אחרת כתבה "זה אתה?! לא זיהיתי אותך!" והיה גם "נראה כמו הכפיל שלך!". נקודה נוספת שהפורטל מעוניין להתייחס אלייה היא דווקא חולצתו של נתניהו הבן, שתג המחיר שלה 255 יורו לפני הנחה (כ-1,007 שקלים לפני מיסים), באתר האיקומרס "איטליסט" המוכר מותגי יוקרה במשלוח לישראל.

לסיום, כרגע היא נמכרת בהנחה במחיר של 695 שקלים לפני מיסים. גם ברשת החנויות פקטורי 54 תוכלו למצוא את בגדי המותג, כאשר מחיריהם של טישרטים ינועו בין 900 שקלים ל-1,100 שקלים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן