הלם: כל הפרטים על הביקור של מדונה בארץ נחשפים!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי עם קשר חזק לישראל וליהדות, מלכת הפופ מדונה חוזרת לביקור בישראל ותבלה את חג השבועות בארץ הקודש. בתוכנית: ביקור בקבר האר"י הקדוש. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אף על פי שהיא לא יהודיה, מגדירה את עצמה הזמרת הבינלאומית מדונה בתור "בת ישראל", חגגה לבנה בר מצווה, ואף לומדת כבר במשך שנים קבלה. את שיעור התורה הבא שלה היא תעשה בארץ ישראל בחג השבועות. על פי פרסום באחת מן תכניות הבידור הזמרת תגיע בסוף השבוע לישראל על מנת לחגוג את חג השבועות, תעלה לקברו של האר"י הקדוש ושל המורה הרוחני שלה, מייסד מרכז הקבלה הרב שרגא ברג.

בשנת 2005 הוסיפה באופן לא רשמי את השם "אסתר", וכינתה את ישראל "מרכז האנרגיה של העולם". יש לה בית בישראל, ולמרות שאינה יהודייה היא לא מופיעה בימי שישי ושבת. היא מציינת חלק ממועדי ישראל, ביניהם ט"ו בשבט וט' באב. בעקבות אהבתה ליהדות ולישראל, ביקרה מדונה פעמים רבות בארץ הקודש ואף לקחה חלק בגמר האירוויזיון שהתקיים בתל אביב בשנת 2019 והופיעה עם שניים מהלהיטים הגדולים שלה.

לסיום, הבאזז הענק שקדם לאירוע התגלה כאכזבה גדולה, והיא ספגה ביקורות עזות על הזיופים בשירים ועל המסר הפוליטי, כשהרקדנים שלצידה הופיעו כשעל גבם דגלי ישראל ודגלי הרשות הפלסטינית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן