הלם: גפני על נועה קירל "הייתי תורם לה בגדים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יו"ר ועדת הכספים הציג במליאה את חוק התקציב עם פתיחת הדיון לקראת ההצבעה. במהלך דבריו תקף את הביקורת שהשמיעו על הכספים שהועברו לחרדים, והתייחס גם לנועה קירל: "הבת שלי לא למדה עליה, הייתי תורם לה בגדים". כל הפרטים

נערכת הפורטל מדווחת לכם כי יו"ר ועדת הכספים משה גפני הציג הבוקר (שני) את חוק תקציב המדינה וחוק ההסדרים עם פתיחת הדיונים על התקציב לפני ההצבעה עליו. במהלך דבריו הדף גפני את הביקורת הציבורית החריפה נגד הכספים שהועברו לחרדים, לישיבות ולאברכים. "יש לי נכדה, נולד לה בן. היא בחורה צעירה, עובדת בהיי-טק, מרוויחה יפה".

עוד אמר כי "היא עובדת יחד עם החברות החרדיות שלה, שלמדו יחד איתה בסמינר בבני ברק", אמר גפני. "אבל הבית ספר שלה היה מתוקצב בחצי ממה שמתוקצב בית ספר ממלכתי. זה בית ספר שמפוקח לחלוטין בידי משרד החינוך, לומדים ליבה, הבוגרות הולכות להיי-טק. אבל פה יושבים אנשים שאומרים שלא מגיע לה. היא לא לומדת רק ליבה, כימיה, אלגברה, היא גם לומדת יהדות. ועדיין מקבלת חצי מהתקצוב. למה"?

לסיום, בשלב מסוים עבר גפני לתקוף גם את נועה קירל: "הבת שלי שדיברתי איתה לא למדה על נועה קירל. לא למדה. אז מה? אז בגלל זה לא מגיע תקציב? הייתי גם תורם לה קצת בגדים שיהיו לה". המתקפה של גפני על הזמרת הצעירה זכתה לתגובות ברשת. יו"ר ישראל ביתנו ליברמן תקף: "גפני לידיעה – איראן זה לא כאן". יו"ר נעמת, חגית פאר, יצאה נגדו גם היא: "בזמן שנועה קירל מייצגת בעולם את פניה היפות של ישראל- ח"כ גפני דואג להזכיר לעולם את החושך שלא נאפשר כאן. נועה – את מדהימה , חזקה ומעצימה. כנראה שתסתדרי גם בלי גפני".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן