הלם בתעשייה: זה כוכב "האח הגדול" המואשם בעוקץ הכלכלי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחד מיוצאי "האח הגדול", שניהל רומן ממושך עם דוגמנית מפורסמת, חשוד כבר מספר שנים בהונאות כספיות לכאורה. בפוסט נוקב של אחת מהנפגעות היא סיפרה: "ניצל אותי בדרכים מאוד רעות וקשות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי אחד מיוצאי "האח הגדול", שניהל רומן ממושך עם דוגמנית מפורסמת, החשוד כבר מספר שנים בהונאות כספיות לכאורה לאחר שהסתבך כלכלית. באחת מקבוצות הפייסבוק הפעילות ביותר בעיר הולדתו התפרסמה לאחרונה ההודעה הבאה: "רוצה להזהיר אתכם מ'דוגמן' שלוקח 'הלוואות' תוך מניפולציות וסחיטות רגשיות ואז נעלם. לי ולעוד רבים הוא הרס את החיים. ממליצה להתרחק".

כותבת הפוסט, מסרה בעניין זה כי "אני אדם עם נטייה אובדנית. הוא ניצל אותי בדרכים מאוד רעות וקשות. בשבילך זו עוד כתבה בעיתון. בשבילי זה עולם שקרס. מדובר בטינופת, חלאת המין האנושי שעוקץ ומסמן מטרות. יש המון אנשים שנפגעו ממנו. אני יכולה לתת לך שמות של אנשים שהוא גרם להם לנזקים כספיים משמעותיים".

לסיום, הפתיעה ושיתפה כי "אותי אישית הוא עקץ ב־50 אלף שקל. אלו היו החסכונות היחידים שיש לי, יותר נכון שהיו לי". מערכת הפורטל תמשיך לעקוב אחר הנושא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן