הלם: כך נראה הקאמבק המטורף של גל גדות

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי עשור, הישראלית שבה לגלם את דמותה של סוכנת המוסד לשעבר, שלמרבה ההפתעה חזרה מן המתים בסרט החדש בסדרה, "מהיר ועצבני 10". הנה מה שצריך לדעת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי מעל 20 שנים חלפו מאז יצא הסרט הראשון בסדרת "מהיר ועצבני", שעברה אינספור גלגולים ושינויים, וגם טרגדיה אחת גדולה. וכמו בכל זיכיון מצליח, כזה שמרוויח סכומי עתק בקופות, גם מצבת השחקנים גדלה והשתנתה בהתאם – חלק הצטרפו, אחרים נטשו, אבל כבר הספקנו ללמוד לא פעם שמוות בסרטים הללו הוא אף פעם לא הסוף עבור דמות.

עכשיו, עם יציאת הסרט העשירי בסדרה, "מהיר ועצבני 10" (Fast X), הצופים קיבלו חתיכת קאמבק, כשדמותה של גל גדות, ג'יזל ישר, שבה להופעת אורח מפתיעה במיוחד. הצופים האדוקים בטח זוכרים שג'יזל/גדות מצאה את מותה ב"מהיר ועצבני 6", כשנפלה ממטוס. כבר בחודש דצמבר פורסם ב"דה דיירקט" על הקאמבק של גדות לפרנצ'ייז. היא הופיעה בשלושה סרטים קודמים בסדרה ("מהיר ועצבני" 6-4), כשכאמור באחרון היא הקריבה את עצמה כדי להציל את מי שהיה בן זוגה, האן (סאנג קנג), שגם הוא נחשב כמת ושב בהפתעה.

בסצנה היחידה בכיכובה, האחרונה טרם הכתוביות (שגם שם יש הפתעה, שעליה נרחיב בהמשך), צוללת גרעינית (ככל הנראה אותה אחת שנגנבה בסרט השמיני) יוצאת מן הקרח באנטרקטיקה ומהפתח שלה יוצאת ג'יזל מחייכת. "מהיר ועצבני 10" הוא הראשון ברצף של שלושה סרטים שתוכננו מראש ויסגרו סופית (לפחות כך טוענים האולפנים) את הסאגה, ולכן בסצנה שאחרי הקרדיטים גם דוויין ג'ונסון, שעימות מתוקשר שלו עם דיזל גרם לו להיעדר מ"מהיר ועצבני 9", שב לעניינים בתור הובס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן