"אני זאת שכותבת את התסריט של עצמי" דיאן חוזרת ל"האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי דיאן שוורץ, שספגה לא מעט ביקורות שליליות במהלך ההופעה שלה בעונה האחרונה של "האח הגדול", תחזור בקרוב לבית הכי מפורסם במדינה, והפעם עם תפקיד חדש ומיוחד. וואלה! סלבס מתנהגת בהתאם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדוגמנית והמשפיענית דיאן שוורץ הייתה אחת מהמתמודדות היותר מדוברות ושנויות במחלוקת בעונה האחרונה של "האח הגדול", ואם להודות באמת, בעיקר לרעה. על אף הביקורות הקשות שקיבלה והאיומים ב"ביטול" שלה, היא נשארה אחת מיוצאות הריאלטי העסוקות ביותר וכעת הולכת להוביל תכנית חדשה.

הכוכבת תחזור בקרוב לבית האח הגדול בדרך קצת שונה, בתור "האחות הדיגיטלית", תכנית האירוח של "האח הגדול" שמשודרת באתר רשת וברשתות החברתיות, מסקרת ומראיינת מתמודדים לאורך כל העונה, שעתידה לעלות בסוף החודש. שוורץ העלתה את הבשורה הרשמית בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "כשהציעו לי בפעם הראשונה להוביל את העונה החדשה כאחות הדיגיטלית, עם תכנית משלי, השתתקתי".

עוד הוסיפה כי "המחשבה 'לחזור' הכניסה בי מחשבות. בעיקר על הדרך שעברתי מאז אותו יום. תהליך התבגרות מואץ, על ספידים, תסריט חיים שאף אחד כנראה לא יכול היה לכתוב". והוסיפה: "בסלון החדש שלי יהיה שמח, יהיה מרגש, יהיה אחר. הפעם אני זאת שכותבת את התסריט של עצמי. והוא יהיה מהלב שלי אליכם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן