הלם: מעיין אדם חשופה מתמיד "חונקת את הדמעות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מעיין אדם חוגגת 36 ומשתפת שהפעם אחרי שילדה משאלת הלב שלה התגשמה וכעת היא רק מתפללת שבתה תשאר בריאה תמיד. היא חושפת את הקושי שהיה לה כל השנים בימיי ההולדת: "חונקת את הדמעות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אשת התקשורת מעיין אדם ילדה את בתה תבור בתחילת החודש שעבר לאחר שנים שבהם הבהירה בכל פינה כמה היא כמהה להיות אמא. היום (חמישי) היא חוגגת יום הולדת וחושפת את הקושי וההתמודדות שהיה לה במהלך השנים ואיך כעת, עם הולדת בתה יום ההולדת הוא אחר.

בכל יום הולדת בשנים האחרונות כשאני עוצמת עיניים ומכבה את הנרות" פתחה אדם, "אני מבקשת את מה שכל כך חסר לי 'אלוהים, עשה אותי אמא כמה עוד אפשר לחכות?!' ואז דופקת פו גדול וחונקת את הדמעות. "הנה השנה ארכון מעל העוגה ואפצח בתפילה חדשה אלוהים אני לא צריכה יותר כלום רק תשמור לי עליה בריאה" שיתפה אדם על השינוי שחל".

עוד הסבירה בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, בצירוף תמונה של בקבוקי תינוק: "השעה כמעט חצות וכמה דקות, זו לא מסיבה מטורפת, אין לי זר על הראש וצ'ייסר ביד, אבל ככה נראות הדקות הראשונות של יום ההולדת שלי, וככה חלמתי לחגוג כל חיי." כאמור אדם חושפת עם עוקביה את חייה האישים לטוב ולרע, לאחרונה היא פרסמה סרטון מתוק בו תבור מחייכת בלי סוף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן