התעשייה בוערת: ההדלפות נמשכות אלו הדיירות שיכנסו אל בית "האח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת וחושפת לכם את 2 המתמודדות הנוספות אשר יכנסו בקרוב אל הבית המפורסם במדינה. אל בית "האח הגדול" כמובן. כל הפרטים

לאחר שמערכת הפורטל חשפה לכם לראשונה על הליהוק של אריה יהודה רנד, בנו של הזמר שולי רנד. וכמובן לאחר חשיפת הפורטל בעניינו של המתמודד מירון וויליאמס. אגב, מדובר במוזיקאי זמר וגיטריסט בן 30. כעת, מערכת הפורטל ממשיכה וחושפת כי מי שעתידות להיכנס אל התכנית הן סתיו קצין, שהשתתפת ב'היפה והחנון' לפני כ10 שנים, צפויה להיכנס לבית האח הגדול בעוד קצת יותר משבועיים. כיום סתיו גרושה+2, וימים יגידו האם מדובר באותה 'גרושה מהגיהנום' שאוזכרה בפרומו.

והשנייה היא הדיירת ספיר בורגיל אשר תגיע אל הביתהמפורסם במדינה מבאר שבע הדרומית, והיא בת 30, עובדת בחברת ביטוח. בשלב זה נראה שספיר רווקה, ופוטנציאל לרומן בבית זה תמיד נחמד, מעסיק ומקפיץ את הרייטינג סביב התכנית. כאן המקום לציין ולהזכיר כי העונה הקודמת של האח הגדול זכתה להתעניינות רבה ולנתוני צפייה גבוהיים. האם גם הפעם יהיה כך? ימים יגידו.

לסיום, מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "רבים נבחנים באודישנים לעונה הבאה של האח הגדול , אך זהות הדיירים שיבחרו להכנס לבית המפורסם תיחשף רק בערב ההשקה ברשת 13".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן