נועה קירל מותקפת "פוסטמה קטנה, שמח שלא ניצחה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יורם שפטל לא בוחל במילים ומשתלח בנועה קירל ודורון מדלי על הבחירה לשיר באירוויזיון באנגלית. "השפה לא מספיק טובה בשבילה, למרות שזכינו איתה 3 פעמים באירוויזיון". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי עורך הדין הבכיר יורם שפטל נכנס במאה קמ"ש בזמרת נועה קירל שהגיעה למקום השלישי באירוויזיון במוצאי שבת. שפטל זעם על הבחירה שלה ושל צוות האירוויזיון לשיר באנגלית ולא בעברית. "אני מאוד שמח שהיא לא הגיעה למקום הראשון, אבל אני מאוד לא שמח שהיא בכל זאת הגיעה למקום השלישי, כי הייתי מאושר אם היא הייתה מגיעה למקום 43", אמר שפטל בריאיון לאלעזר שטרום בערוץ "TOV אקטואליה יהודית".

עוד הוסיף כי "היא חיללה את שפתו של העם היהודי מזה 4,000 שנה. היא זיהמה את שפת עבר, לעיני מאות מיליוני צופים". שפטל, המשיך ואמר עוד כי "כל אחד בקהל שם ידע מהי שפתה של מדינת ישראל, והנה באה הפוסטמה הקטנה הזאת, ולא נאה לה לשיר בעברית. השפה לא מספיק טובה בשבילה, למרות שזכינו איתה 3 פעמים באירוויזיון…נטע שזכתה באנגלית קיבלה את העונש שלה ונעלמה…יש דרך למנוע את החרפה הזו, ולקבוע שניתן לייצג את ישראל באירוויזיון רק בעברית."

לסיום, התייחס לאמירתו של כותב השיר דורון מדלי, כי "כל הקייס שלנו בעולם זה שאנחנו שנואים, כלומר, הייתה שואה אבל היא הייתה לפני 80 שנה עוד מעט. אפשר להתקדם לסיפור חדש, זה נורא משעמם." שפטל אמר כי מדלי עשה "מעשה נבלה", ולדעתו אין ספק שיש קשר בין זה לבין הבחירה שלו לכתוב ולהלחין את השיר 'יוניקורן' באנגלית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן