צפו בבת של אילנית לוי ואלירז שדה לא מפסיקה לצחוק

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי איש התקשורת אלירז שדה ואשתו הדוגמנית אילנית לוי לא טורחים להסתיר את בתם אריאה מהרשתות החברתיות. אמש, פרסם שדה סרטון נוסף עם הילדה, שלא הפסיקה להתגלגל מצחוק. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם ומזכירה למי שלא זוכר כי לפני שנה וחצי חבקו לעולם אלירז שדה ואילנית לוי את בתם המשותפת אריאה, שכבר מככבת בעמודי האינסטגרם של השניים ואף כבשה את ליבם של העוקבים הרבים של הזוג. אתמול פרסם שדה סרטון נוסף עם הבת, שלא הפסיקה לצחוק. בסרטון הבא, שצולם ככל הנראה לפני שאריאה הלכה לישון, נראים השניים עושים שטויות שגורמים לילדה לצחוק צחוק מתגלגל ששבה את ליבו של אביה. "הלילה שהיה כך היה" כתב שדה.

כזכור, בשנים האחרונות נמצא אלירז שדה בתהליך של התחזקות דתית, תהליך שתועד בסדרת הדוקו "משפחת שדה". בריאיון לסרוגים סיפר בזמנו כי לא פחד ממה שיגידו ואיך יסתכלו על זה. "יש כל מיני רגעים כאלה ואחרים שאתה עובר בתוך תהליך מסוים, אבל בסוף זה אני מולו (הקב"ה ה.ס). מי שלא אוהב צריך להתמודד איתו, לא בקטע רע, אני לא בא להרע לאף אחד".

שדה סיפר כי ההתקרבות לדת קרתה בעקבות כך שהתחיל ללכת שיעורי תורה ותפילות בבית הכנסת, וסיפר על קיום השבת בבית עם משפחה שלא שומרת "אני שומר שבת, מסתדרים, זה אפשרי. קצת מתגמשים לפה, מתגמשים לשם, זה לא כזה קשה. בהבנה". על חינוך הבת אריאה בחינוך דתי אמר "מה שאמא שלה תרצה" ומאמין כי עד שתגיע לגיל חינוך הם יגיעו להחלטה "אנחנו לא גרים במקום דתי, זה מעורב כזה אז בסוף הילדה תמצא את עצמה. אמא שלה לא נגד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן