נסרין קדרי חושפת "זה קורע אותי מבפנים"

מערכת פורטל "עומרי חיון, מדווחת לכם כי הניסיון למצוא איזון בין העבודה לקריירה לא פוסח על אף אימא, גם לא על אימהות מפורסמות כמו נסרין קדרי. הזמרת האהובה משתפת במה שמכווץ לה את הלב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי נסרין קדרי היא אחת הזמרות האהובות והעסוקות בישראל, אבל כמו לכל דבר בחיים, גם לזה יש מחיר. קדרי שיתפה את מעל 300 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם בתקופה האינטנסיבית שעובר עליה מחוץ לבית, הרחק מבנה ריף. הזמרת, שילדה באוקטובר האחרון, העלתה תמונה מחדר האיפור מאחורי הקלעים וכך כתבה.

"תקופה עמוסה כזו שאני יוצאת לעבודה מוקדם בבוקר וחוזרת מאוחר בלילה, רואה את ריף בעיקר בשיחות וידאו וזה קורע אותי מבפנים". עוד הוסיפה כי "אני מזכירה לעצמי שכל מה שאני עושה היום זה בשבילו", המשיכה קדרי, "הוא הכוח שלי, ואני יודעת שלאט לאט אלמד לשלב הכל". קדרי, עלתה על נקודה רגישה שכל אימא שחוזרת לשגרת החיים ולקריירה אחרי חופשת לידה יכולה להזדהות עמה.

בסטורי הבא היא המחישה כמה חשוב שתהיה סביבה תומכת וזוגיות מכילה. קדרי שיתפה בהתכתבות בינה ובן בן זוגה רום שמיר, שכתב לה כך בוואטסאפ: "אשתי היקרה, תקופה קצת מאתגרת, קשה ואינטנסיבי ביותר, אבל צריך להגיד תודה לבורא עולם. אני אוהב אותך ועומד מלפנייך, מאחורייך ומצדדייך, אין לך מה לדאוג. איתך באש ובמים, אני אוהב אותך ואין עוד כמוך בכל העולם. תודה לבורא עולם שזכיתי בך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן