הלם בתעשייה: פרלה דנוך הגישה תלונה במשטרה בגין הטרדות מיניות

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי כוכבת הילדים פרלה דנוך ניגשה אמש לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה נגד מטרידן ששולח לה תמונות של איבר מינו. "כמובן שיכולתי לחסום ולהתעלם אבל מרגישה אחריות, במיוחד אם הוא עושה את זה לקטינות". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי השחקנית פרלה דנוך, הגישה הלילה תלונה במשטרה על הטרדה מינית. השחקנית ואשתו של כוכב הילדים מני ממטרה, מוטרדת מינית מזה מספר ימים על ידי בחור ששולח לה צילומים של איבר מינו. דנוך החליטה להגיש תלונה במשטרה נגד אותו המטרידן, בעקבות "תחושת אחריות" על מנת למנוע ממנו להגיע לקטינות.

"אני במשטרה כי אני פותחת תלונה על בחור שמטריד אותי כבר כמה ימים, שולח לי תמונות של האיבר מין שלו, אינסוף שיחות וידאו, שיחות רגילות. כמובן שיכולתי לחסום ולהתעלם אבל מרגישה אחריות במיוחד אם הוא עושה את זה לקטינות, זה עוד יותר מזעזע. אז הגעתי למשטרה לדווח. ואם יתנו לי אפילו לפרסם לינק שלו, ונוכל כולנו לדווח ולקטול אותו מיד".

לסיום, כזכור, רק בשבוע שעבר פרלה סיפרה כי לא מזמן עלה פוסט פיקטיבי שמבשר שהיא ובעלה, מני ממטרה, מצפים יחד לילד ראשון – וחשפה איך זה השפיע עליה ועל אמא שלה. "אמא שלי עסוקה בלהסביר לאנשים שהבת שלה לא בהיריון, ואני לעולם לא אצליח להבין את החדירה הזו לרחם של אישה. אני יותר מגאה להוציא היום בטיימינג אירוני משוגע, מסר בועט וברור של 'צאו לי מהרחם'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן