הלם בתעשייה: בנו של אחד הזמרים המפורסמים במדינה ייכנס ל"אח הגדול"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי רגע אחרי שפורסם תאריך עליית העונה החדשה של "האח הגדול", הפורטל חושף כי אחד הדיירים שצפוי לככב בריאליטי המצליח הוא לא אחר מאשר בנו של שולי רנד. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הפקת "האח הגדול" פרסמה הבוקר את תאריך עליית העונה החדשה של הריאליטי הפופולרי, ב-30.5.23, מה שימלא לנו את החלל שנותר לנו אחרי האירוויזיון. הליהוקים לעונה החדשה נמצאים בישורת האחרונה, ולא מעט שמות של דיירים חדשים ואנונימיים יכנסו לבית המפורסם במדינה ויהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו.

כעת נודע למערכת הפורטל כי מי הדייר המפתיע שצפוי להיכנס לבית הכי מדובר במדינה, ולעורר עניין רב סביבו. אז תשבו טוב, כי לזה ממש לא ציפיתם, אומנם מדובר בעונה של אנונימיים, ובדייר אנונימי, אבל כולם מכירים מקרוב את הסיפור האישי והסכסוך המשפחתי שלו. למדור נודע בבלעדיות כי אריה יהודה רנד, בנו של הזמר שולי רנד צפוי להיכנס לבית הכי מפורסם במדינה.

אריה יהודה רנד, בן ה-25 ,בנם של מיכל ושולי רנד, היה יחד עם אחיו בסכסוך מתוקשר עם אביו הזמר המפורסם, לאחר שכזכור עזב את אימו ופצח בזוגיות עם המגישה צופית גרנט, לה נישא לפני כשנה. לפני כשלוש שנים הפגין אריה יהודה רנד, יחד עם אימו ואחיו מול ביתה של גרנט על הקשר שלה עם אביו, ועל המצב הכלכלי הקשה שהמשפחה נקלעה אליו בלי עזרתו של הזמר.

באותם הימים אריה יהודה פנה לאביו ואמר: "עוד בתקופת הקורונה, תקופה של לחצים כספיים, בריאותיים, נפשיים, רוחניים. השפלה מההשפלות הגדולות שיש, זה לא מגיע לנו. אנחנו ילדים מדהימים", ואחז בשלט עם הכיתוב: "אבא תהיה אבא וקח אחריות, אבא אייכה? השארת אותנו 'אבודים". מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "רבים נבחנים באודישנים לעונה הבאה של האח הגדול , אך זהות הדיירים שיבחרו להכנס לבית המפורסם תיחשף רק בערב ההשקה ברשת 13".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן