הלם: עדן פינס הוטרדה ברחוב וכך הגיבה!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הדוגמנית ההורסת ששוהה ביוון לצורך צילומים הוטרדה ברחוב על ידי גבר מזן ה"אני אתחיל איתך וזה לא יצליח לי אז אני אקלל כי מי יגע בך יא מכוערת". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדוגמנית ההורסת עדן פינס שוהה ביוון לצורך צילומי הריאליטי לאב איילנד. אתמול (ג'), בזמן שצעדה ברחוב, עברה פינס חוויה לא נעימה בלשון המעטה ושיתפה את העוקבים באינסטגרם. עדן העלתה תמונות של שני גברים שצולמו מהגב וסיפרה מה קרה שם. "מכירים את הערס שמתחיל איתך ואת לא בעניין אז הוא מתחיל לקלל ולהגיד 'גם עם לייזר לא הייתי נוגע בך?'.

קבלו את הדוגמא המובהקת שפגשתי לפני חמש דקות ברחוב. לבחור ששיחק אותה ליד חבר שלו, שהתכווץ מהפאדיחות שהוא עושה לו, שניסה להתחיל איתי בצורה הכי לא גברית. 'הלו את איך קוראים לך, את שירז משהו?'. הסתובבתי ועניתי לו 'שמחה' בחיוך וקריצה והמשכתי בדרכי, בזמן שהוא שולח לעברי עוד כמה שמות וזריקות מילים שעשו לי גועל בגוף".

אבל המפגש לא הסתיים שם. למעשה, הוא רק הלך והסלים: "אמרתי לו שהוא חי בסרט ושהאינטראקציה שלי איתו נגמרה. גם את זה הוא לא שווה. ואז, בזמן שהתקדמתי ואכלתי תירס להנאתי, הגיע משפט המחץ: 'תאכלי תאכלי משהו, גם ככה הכל הולך לתחת. תתקדמי תתקדמי, גם ככה אני לא בעניין שלך'. אז מי שמזהה את 'החתיך' משמאל, שאפילו לא הסתובב כשהבין כמה הוא דוחה, סומכת עליכם שתעשו לו פאדיחות בשבילי. אוהבת, שמחה". בהמשך, העלתה פינס וידאו ברור של המטרידן המגעיל והוסיפה שהתירס שאכלה היה אש. תמיד חשוב לראות את הצד החיובי של הדברים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן