דרמה משפחתית: אייל ברקוביץ' נגד הבן שלו "אני מודח מהירושה"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי ליאור ברקוביץ', בנו של איל ברקוביץ', כתב אחרי פרסום התוצאות הסופיות של אירוויזיון 2023: "אני נשבע שאם יש פה 2,000 לייקים אני מפיץ סרטון של אבא ברגע שהודיעו את התוצאה של נועה. אתם מתים, אני נשבע שבחיים לא צחקתי ככה", ואז זה מה שנאלץ לכתוב. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי אחרי חודשים ארוכים של ציפיות, נועה קירל התחרתה אמש על במת אירוויזיון 2023 בליברפול שבאנגליה והצליחה להביא הישג נאה בדמות המקום השלישי בתחרות, זאת בצל המתיחות הביטחונית בישראל, ותקווה לתת מעט נחת ולעלות לגמר התחרות. ליאור ברקוביץ', בנו של איל ברקוביץ', כתב אחרי פרסום התוצאות הסופיות: "אני נשבע שאם יש פה 2,000 לייקים אני מפיץ סרטון של אבא ברגע שהודיעו את התוצאה של נועה".

עוד כתב לסיום כי "אתם מתים, אני נשבע שבחיים לא צחקתי ככה".אלא שהציוץ של ברקוביץ' הבן אמנם לא הגיע ליעד שהוצג וקיבל בסך הכל קצת יותר מ-2,600 לייקים, אך נראה שבכל מקרה הסרטון לא היה מתפרסם כי: "אבא אמר לי שאם אני מעלה את זה, אני מודח מהירושה". כזכור, בשבוע שעבר אייל ברקוביץ' דיבר בתוכנית "יציע העיתונות" ב"ערוץ הספורט" וסיפר על הקשר המעניין שלו עם נועה קירל. "יש לי סיפור שלא תאמינו על נועה קירל", סיפר איש התקשורת וכוכב הכדורגל לשעבר בתחילת דבריו.

ברקוביץ' המשיך: "בגיל מאוד צעיר כשהייתי שחקן במכבי חיפה הגיע אליי בחור שהיה מעריץ שלי. הוא ליווה אותי בנערים, בנוער, הלך איתי לכל מקום. הוא היה איתי צמוד בכל מקום. כשטסתי לשחק באנגליה, נפרדו דרכנו והפסקנו לדבר". ברקו המשיך: "שנים אחרי שחזרתי מאנגליה פתאום קיבלתי טלפון. על הקו אומרים לי 'אייל, מה נשמע? זה אמיר המעריץ שלך. אמיר הוא אבא של נועה קירל. הוא אמר לי תשמע, הילדה שלי מופיע בחיפה ועושה חימום לצביקה פיק בזאפה בחיפה, בוא תפרגן לה, זה יעזור מאוד. הגעתי לאותה הופעה כשהייתה ממש ילדה והשאר היסטוריה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן