הלם: פיינליסט "הישרדות" סהר כהן בדרך לשיר ראשון

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי פיינליסט העונה האחרונה של "הישרדות" סהר כהן אמנם לא זכה בתואר "השורד האחרון" ובצ'ק של מיליון ש"ח, אבל הוא ממנף את ההצלחה כדי לפתח קריירת שירה ובקרוב יוציא שיר ראשון. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי ערב אחרי שהקפיץ 40 אלף איש כשהופיע עם אביב גפן בפארק הירקון הגיע יהלי סובול חמוש בגיטרה בלבד להופעה אקוסטית במסגרת הליין "בראון מיוזיק" במלון בראון מחנה יהודה בירושלים. באו לחגוג איתו: הזמר הראל מויאל ואשתו שמרית, דנה לפידות עם הבעל יוסי והילדים, אורטל בניסטי מ"פריפריה אימפריה" והילדים, ים רפאלי ושירה מרגלית ועוד.

מי שבלט במיוחד היה פיינליסט העונה האחרונה של "הישרדות" סהר כהן, שהגיע יחד עם זוגתו אותה לא חשף לאורך העונה, יעל קופילניק. "אנחנו בסדר גמור. מבסוטים, טוב לנו. עברנו את תקופת 'הישרדות' ועכשיו אנחנו ממפנים את הסיטואציה", סיפר כהן על היחסים עם זוגתו. אחרי הישרדות, מה התוכניות? "אני עובדת על שיר. אני עובד עליו כבר תקופה, עוד לפני 'הישרדות'. גנזנו כמה אופציות ואני רוצה בסוף להביא משהו שאני שלם איתו, שהוא הדבר הנכון".

ציפור קטנה לחשה לי שאתה טס עם יעל, אבל לא רק איתה. "אני מטיס עמותה, עמותת מחוברים + לאוסטריה, טיול מדהים ואתגרי. כל הסיפור של בניית חוסן מנטלי ולפתוח הכל ולעבור את כל החוויות שאפשר לעבור שם". מה יהיה בשיר שתוציא? "הוא מדבר על התקופה שעברתי. גם על 'הישרדות' וגם על החיים הזוגיים שלי. שנים שרתי לעצמי, בבית. איפשהו בתכנית נפתח לי שאני רוצה להוציא את זה החוצה והנה אני עכשיו, עובד על זה". צפו בראיון המלא שצילם אור גפן:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן