הלם: חנן בן ארי מרגש עד דמעות!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי חנן בן ארי ריגש עם מופע מדהים שנערך במסגרת אירוע הגאלה באוניברסיטת תל אביב, בהנחיית צביקה הדר ובהשתתפות מגוון אנשי עסקים, במסגרתו נאספו תרומות למען עמותת "גדולים מהחיים" בסך של כ-1.5 מיליון שקל , שמיועדים לילדים חולי סרטן. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי במסגרת אירוע הגאלה שנערך באודיטוריום ע"ש סמולרש באוניברסיטת תל אביב, נאספו תרומות למען עמותת "גדולים מהחיים" בסך של כ-1.5 מיליון שקל עבור קרן הבריאות של העמותה המיועדים למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן.

ערב הגאלה נערך בהנחיית צביקה הדר ועל המופע המרכזי הופקד חנן בן ארי אשר הופיע עם מיטב שיריו בהשתתפות ילדי העמותה. האירוע היה במסגרת חגיגות 23 שנה לעמותת "גדולים מהחיים", ובהשתתפות הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, שנערך בנוכחות של כ-1,000 אורחים.
כמדי שנה, אל אירוע הגאלה הגיעו אנשי עסקים מובילים ואישי ציבור.

לסיום, בין אלו אשר הגיעו:אריה בכר יו"ר חבר הנאמנים של גדולים מהחיים ונשיא קבוצת תדהר, יו"ר קבוצת תדהר – גיל גבע, מנכ"ל ניו מד אנרג'י – יוסי אבו, איש העסקים וחבר בחבר הנאמנים של גדולים מהחיים – יוסי מולדבסקי מנכ"ל ובעלים מאני ייעוץ משכנתאות וחבר בחבר הנאמנים של גדולים מהחיים – ברנרד רסקין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן