הלם: אבל פקד את חיים אתגר ומשפחתו "נתגעגע אלייך לנצח"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחותו של מגיש קשת 12 הלכה לעולמה בטרם עת: "נטע, אחותי היפה, החכמה והאמיצה, נפטרה אתמול. נתגעגע אלייך לנצח". הסלבס ניסו לנחם את המגיש. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי יממה עצובה מאוד עברה על מגיש קשת 12 חיים אתגר, שכתב היום (שלישי) פוסט שהעלה עם תמונה של אחותו: "נטע, אחותי היפה, החכמה והאמיצה, נפטרה אתמול. נתגעגע אלייך לנצח". גם אופירה אסייג הגיבה לפוסט הכואב וכתבה: "שלא תדעו עוד צער לעולם", קורין גדעון ניחמה: "אוי לא.. משתתפת בצערך אהוב".

סיון כהן סבן כאבה את כאבו של המגיש: "תנצבה, חיבוק ענק", מושיק גלאמין כתב: "משתתף בצערך הכבד. נשבר הלב. יהיה זכרה ברוך", מירב מילר רשמה: "אשת ברזל אמיתית והשראה. חיבוק גדול". רק לאחרונה בפוסט אחר שהעלה לאינסטגרם שלו, כתב אתגר המזועזע אחרי אירועי האלימות בכדורגל הישראלי: "אני גדלתי על כדורגל.

מגיל צעיר הלכתי למגרשים. אוהד שרוף. שיחקתי בקבוצה. אפילו עבדתי בערוץ הספורט שנים. זה בדם שלי. יש לי חלום; ללכת עם הבנות שלי למשחקים כשהן תגדלנה". כאן הסביר אתגר המאוכזב: "אבל במשחק האחרון שהייתי נהיה לי רע: שנאה, אלימות וגזענות שיא. מפחיד. אין ספורט. רק אלימות. מאז הפסקתי ללכת. חייבים שינוי דחוף. להחזיר לנו את הכדורגל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן