בן אל תבורי שוב מתפוצץ? זה מה שזוגתו החליטה לעשות

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי במהלך הסופ"ש הזמר הוריד עוקב באינסטגרם מזוגתו דני לוי, בעקבות ריב גדול של השניים, כשעל פי הדיווחים היא לכאורה עזבה את דירתם המשותפת. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לא מעט חודשים חלפו מאז שבן אל תבורי עמד בלב סערת ההקלטות ששלח לאקסית אורטל עמר ובהם התבטא גם נגד בנו הקטן תו פרינס וכן פירוק הצמד המוזיקלי עם סטטיק, מה שגרם לו לטוס לארצות הברית לארצות הברית כדי להתאחד עם זוגתו דני לוי. אבל חמישה חודשים אחרי שריב ביניהם כמעט פירק את החבילה.

עכשיו מגיע עימות חדש שכנראה סוגר את הזוגיות שהייתה ליציבה בשנה האחרונה, כשהשניים הסירו עוקב אחד מהשנייה. לוי, על פי פרסומים בכלי התקשורת לוי, עזבה את דירתם המשותפת. תבורי החליט להסיר עוקב מזוגתו באינסטגרם, דבר אליו שמו לב לא מעט מהעוקבים האדוקים. ולא מעט שמועות על פרידה של השניים החלו לצוץ. הפעם ייתכן שהשניים מסיימים באמת הפרק הזוגי ולא כפי שהכחישו בפעם שעברה.

לסיום, נציין כי בריב הקודם בין השניים שהחל עם דיווחים על פיצוץ ותבורי לא חשב הרבה לפני שהסיר ממנה עוקב. ייתכן שתבורי הקשיב לסערה ובחר לכבות אותה במהירות כאשר השיב כמעט מיד את אותו עוקב לבת הזוג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן