רני רהב מאחורייך: המינוי המפתיע של ניקול ראידמן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אשת העסקים צפויה להיתמנות לקונסולית כבוד של אלבניה בישראל ולקדם נושאים תיירותיים, תרבותיים ועסקיים בין שתי המדינות. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אשת העסקים ניקול ראידמן צפויה להיתמנות לקונסולית כבוד של אלבניה בישראל. לאלבניה יש שגרירות בישראל, אך אנשיה בחרו בראידמן להיות קונסולית של כבוד ולקדם נושאים תיירותיים, תרבותיים ועסקיים בין שתי המדינות. עם זאת חשוב לציין כי מינויה יאושר רק בתום הליך חקיקה.

התואר אינו תואר רשמי ואינו דורש עמידה בכללים הרגילים לבחירה לשירות דיפלומטי. במידה ומינויה יאושר, תצרף ראידמן בין היתר לח"כ לשעבר רוני מילוא שמשמש קונסול כבוד של אקוודור, רני רהב שמשמש קונסול כבוד של איי מרשל ועוד. עוד נזכיר לכם, כי לא מזמן שמה של ריאדמן עלה לכותרת עקב זעמה על מיצג העגלות ב"יום השיוויון" מול הבקו"ם. על כך הגיבה הכוכבת כי "זכותו של כל אדם במדינה דמוקרטית להפגין אבל יש דרך להעביר מסרים. המיצג הזה של עגלות תינוק עם ארונות קבורה פגע בי כאמא ואני בטוחה שהזעזוע נגרם לעוד המון אנשים".

עוד הוסיפה כי זהו שימוש ציני בשכול של הורים שאיבדו את ילדים. הוויזואליזציה הזו מזעזעת גם אם המסר שעומד מאחוריה הוא לגיטימי. אין מקום לגסות כזו גם אם היא סימבולית. פשוט מזעזע ומכעיס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן