עושים סוף לשמועות: האם מרגול ומשה דץ בתחילתו של קשר זוגי?

מערכת פורטל "עומרי חיון" הייתה בהלם מוחלט עקב הידיעה כי משה דץ ומרגול (מרגלית צנעני) בתחילתו של קשר רומנטי. אז מה בדיוק קורה בינהם? חברות וידידות טובה ותו לא. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בשעות האחרונות צץ לו דיווח שונה במיוחד אשר הפך ויראלי. אחד מן עמודי הפייסבוק הפופולריים החליט לפרסם פוסט פרודי על מערכות יחסים אפשריות ו"מומלצות" בתעשיית הבידור. פוסט סאטירי זה עלה בעקבות גל החידושים האחרונים בתעשייה, כדוגמת רונה לי שמעון וסטטיק ויהודה לוי ודנה פרידר.

אז האם הדיווה מרגול ומשה דץ בתחילתו של קשר זוגי רומנטי? תחשבו שוב. התשובה, היא ללא ספק לא. כאן המקום להזכיר לכם כי בשבוע שעבר דנה פרידר החליטה לשבור שתיקה וחשפה את "הסוד" הגדול על כך שהיא ו"איש חשוב מאוד", יהודה לוי נמצאים בתחילתו של קשר זוגי. בנוסף, כפי שפירטנו מעלה, מערכת יחסים רומנטית נוספת נחשפה בימים האחרונים בין השחקנית רונה לי שמעון וסטטיק (לירז רוסו).

לסיום, נזכיר ונציין כי בראיונותיו האחרונים של סטטיק, הוא "שידר" והפגין חיבה כלפי האקסית שרית פולק. ללא ספק, הייתה איזה תקווה קטנטנה "לקאמבק". אך עם פרסום הידיעה בנוגע לזוגיות עם שמעון, היא התפוגגה. כאן המקום להבהיר שוב כי התמונות הם פרי דמיונם ההומוריסטי של בעלי עמוד הפייסבוק האטרקטיבי והפרסום כלל לא פורסם בעמודי תכנית הבידור המצליחה של גיא פינס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן