ירדן ג'רבי חושפת את סיבת הפרידה מבת הזוג

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הג'ודוקא בדימוס שנפרדה לפני כשבוע מבת זוגה דנה לביא, חשפה בראיון ראשון ל-TMI איך היא מתמודדת עם הפרידה והעצב שמלווה אותה ולמה השתיים נפרדו. כל הפרטים

לפני כשבוע התבשרנו כי הג'ודוקא בדימוס ופרשנית "נינג'ה ישראל", ירדן ג'רבי נפרדה מבת הזוג שלה בשנה האחרונה, דנה כספי לביא, בתו של השחקן עמוס לביא ז"ל. אמש (שני) הגיעה ג'רבי לאירוע ההשקה של הבושם החדש דילן פרפל מבית ורסאצ'ה ב"בית על הים" ביפו. ג'רבי בחרה שלא לשהות במקום זמן רב, אך דיברה בפתיחות וכנות על הפרידה הכואבת מבת הזוג.

שמענו על הפרידה מדנה לביא. איך את? "מורכב לי. אני צוחקת ומחייכת פה כדי להקליל את האווירה. זה לא פשוט, זה טרי וזה עצוב, וזה קשה. אין יותר מדיי מילים להגדיר את זה. זה לא פשוט לעמוד מול המצלמות ולהתראיין אבל זה חלק מהעבודה שלי. זה היה קורה במוקדם או במאוחר, כמו שאני חושפת דברים טובים אני חושפת דברים פחות טובים וזה באסה".

יש סיכוי לקאמבק? "כרגע אני כל כך בזה, אני כואבת את זה ועצוב לי ומי יודע מה יהיה בעתיד? אני כרגע חיה את זה. אני בזה, בעצב ובכאב ומה שיהיה, יהיה". למה נפרדתן? "אין לזה איזה תשובה. לפעמים יש אהבה מאוד גדולה ולפעמים גם לא מסתדרים וזה קורה, וזה בסדר. דנה מהממת ויפה ומוכשרת ואני תמיד אוהב אותה והיא תמיד תהיה חלק מהחיים שלי ולפעמים זה לא מסתדר". היית על קו פורטוגל-ישראל, וחזרת לארץ בעקבות הזוגיות. יש סיכוי לרילוקיישן נוסף? "לא. אני חזרתי לארץ, אני פה, שזה גם חלק ממסע. אני נשארת פה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן