"בקרוב נסתובב עם טלאי!" ניקול ראידמן מגיבה לתקרית של נטלי דדון

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אשת העסקים לא נשארה אדישה לתקרית במהלכה בעלים של בית קפה סירב לתת שירות לנטלי דדון, וכתבה סטורי חריף בו קראה לאיחוד בעם. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדוגמנית נטלי דדון כתבה אמש באינסטגרם שבעלים של בית קפה בתל אביב סירב להעניק לה שירות. בטקסט שכתבה, הוסיפה "לאן עוד נגיע? לאן? כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי, בטח שלא בשל דעותיי. בעל המקום קרא לי פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים, פשוט סרב להעניק לי שירות".

עוד הוסיפה וכתבה כי "מה נהיה מאיתנו מה, לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים". מי שלא נותרה אדישה לתקרית היא ניקול ראידמן, שהזדעזעה עד עמקי נשמתה ושיתפה את רגשותיה בסטורי שהעלתה. "המקרה של נטלי דדון זו דוגמא לגזענות ושנאת חינם שיש לנו במדינה. בקרוב נתחיל להסתובב עם טלאי על הגוף. מי שימני הוא סוג ז? לאן הגענו?"

ראידמן המשיכה וסיפרה על גזענות שחוותה: "בתור ימנית גאה, מצביעת ליכוד, מי שכל משפחתה נרצחה על ידי הנאצים, כמי שעברה אנטישמיות קשה בברית המועצות, גזענות בתור ילדה בישראל, כמי שעוברת השמצות בשמונה השנים האחרונות מאז החברות שלי עם משפחת נתניהו, כציונית ואוהבת ישראל – אני דואגת.

אני קוראת לאזרחי ישראל לעצור את התופעה המזעזעת, את שנאת החינם בין האחים. שמאל, ימין, דתיים, חילוניים, סטרייטים, גייז, אשכנזים, מזרחים – מספיק! אנחנו עם אחד נבחר, מותר לא להסכים אבל חובה לכבד. זו לא דמוקרטיה, מה שאתם עושים זו דיקטטורה. זכותו של כל אדם להביע את דעתו ולא לפחד או לעבור השפלות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן