עינב בובליל "פחד אלוהים, נפלו עליי השמיים"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם על ההצצה לפרק "אנשים" שישודר הערב, חושפת בובליל את הקושי שחוותה כשהרופאים הודיעו לה שההריון מסוכן והמליצו לה על הפלה: "לסכן חיים של אמא לארבעה ילדים?". כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בחודש נובמבר בשנה שעברה הביאה לעולם יוצאת הריאליטי עינב בובליל את בתה החמישית במספר, אחות לאוריה, תמר, אביגיל ויוסף. אחרי הלידה, וכשכבר השתחררה מבית החולים, בובליל החליטה להחזיר את העוקבים שלה אל הרגעים המרגשים מתוך חדר הלידה בלי פילטרים.

מאוחר יותר, היא חשפה לראשונה את השם הנבחר ריף. בהצצה לפרק "אנשים" שישודר הערב בקשת 12, חושפת בובליל את הקושי שחוותה כשהרופאים הודיעו לה שההריון מסוכן והמליצו לה על הפלה. "נפלו עליי השמיים באותו רגע", אמרה בובליל. "זה היה הדבר הכי לא רצוי והכי לא מתוכנן שהיה לי אי פעם בחיים".

לסיום אמרה כי "אני נזכרת במה שהרופא אמר לי בלידה האחרונה, של יוסף", הוסיפה יוצאת "האח הגדול". "'את רוצה לעשות קשירת חצוצרות?', ואני אמרתי לו 'מה פתאום, זה קושר את הפרנסה' כאילו מהתורה, אז הוא אמר לי 'אה, ולסכן חיים של אמא לארבעה ילדים זה יותר טוב?' פחד אלוהים!".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן