הלם בתעשייה: דנה פרידר מאשרת את הזוגיות עם יהודה לוי

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי דנה פרידר, הודתה השחקנית לראשונה בקיומה של מערכת יחסים עם לוי "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי". כל הפרטים

פרסום ראשון: מערכת הפורטל מדווחת לכם כי אחרי למעלה מחודש של שמועות לא מבוססות על זוגיות שהוכחשה על ידי שני הצדדים באופן גורף מודה דנה פרידר לראשונה בקיומו של קשר רומנטי עם יהודה לוי. בריאיון מיוחד שהעניקה השחקנית לקראת צאת סרטה החדש "כולם מחכים רק לי" שיפורסם במלואו בשבועיים הקרובים, אישרה פרידר כי בין השניים אכן מתקיימת מערכת יחסים.

"משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי", אמרה השחרנית והוסיפה: "מעבר לזה יש פה שניים בסיפור". השחקנית גם הסבירה את חוסר הרצון לשתף ברומן החדש: "אני יכולה לדבר עליי שאני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני", הבהירה ולא שכחה לומר: "זה גם יכול נורא להחמיא ולהצחיק וכמו כן להיות מוגזם באותה נשימה, אז מה שבטוח זה לא לקחת את התגובות של הבחוץ יותר מדי ברצינות כדי לאפשר שפיות במרחב האמיתי והלא וירטואלי".

כאמור, בשבועות האחרונים הביצה געשה ורעשה כשהתברר ששני השחקנים מנהלים קשר מתחת לרדאר אך שניהם הכחישו את העניין פעם אחר פעם, ואפילו צלמי הפפראצי המנוסים ביותר לא הצליחו להביא תמונות זוגיות ראויות שלהם. באמצע חודש מרץ אפילו פגשנו את לוי בכניסה לביתו שבתל אביב, וכששאלנו אם יש לו משהו לחדש לנו לגבי דנה, ענה: "אני ודנה מכירים מגיל 19, אין לי שום דבר להוסיף על זה".

לסיום, נוסיף כי בשנתיים האחרונות לוי היה רווק מבוקש שוב, לאחר שהוא ואשתו לשעבר, הדוגמנית שלומית מלכה, פירקו את החבילה אחרי שש שנים של זוגיות. פרידר התגרשה לאחרונה מבעלה השני אריאל פרדו. אולי עכשיו הם אפילו יפרגנו לנו בסלפי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן