הזיה: רותם סלע פגשה את אשתו ג'סטין ביבר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי ערב נוצץ במיוחד התרחש בחבורת הבסטיז של רותם סלע וגל גדות, שכוללת את לירון ויצמן, יעל גולדמן פפר ומיטל ויינברג אדר. החמש פקדו את השטיח התכלת במסיבה של חברת התכשיטים טיפאני, אותה מובילה גדות. כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה כי לאחר שהבסטיז קפצו לניו יורק בהפתעה כדי לחגוג עם גל גדות את יום הולדתה שמתרחש בעוד יומיים, רותם סלע, יעל גולדמן פפר, לירון ויצמן ו מיטל ויינברג אדר הצטרפו לוונדר וומן על השטיח התכלת במסיבה של חברת התכשיטים טיפאני. אותה כמובן מובילה גדות, ומרוב שהאירוע היה נוצץ נאלצנו לצפות בתמונות עם משקפי שמש.

כמובן, גם בני הזוג הלא פחות מפורסמים היו איתן בלילה המשגע הזה, אבל תרשו לנו רגע להתמקד בנשים. מוקדם יותר השבוע גל חנכה את החנות המחודשת של טיפאני בשדרה החמישית בניו יורק, ולאחר מכן החבורה מישראל הפתיעה אותה בחדר המלון שלה והחלה בחגיגות יום הולדתה. אתמול בערב נערכה מסיבת ההשקה של החנות, וזו הייתה הזדמנות מצוינת לחגיגה.

האירוע, אליו הגיעו כולם בקוד לבוש שחור, כללה הופעה של קייטי פרי והדיג'יי מארק רונסון. אבל חוץ מהם, מי שבמקרה (או לא) כבר קיבלה אישור כניסה לחבורה הישראלית היא לא אחרת מדוגמנית העל היילי ביבר. היילי, שנכחה גם היא בחגיגה, הצליחה להשתחל לסלפי עם רותם סלע, שהצליחה לשמור על קור רוח במקרה הזה. לסיום, הבסטיז שרפו את השטיח האדום בלוקים משגעים, חגגו במסיבה הנוצצת של מותג התכשיטים ולאחר מכן המשיכו את הערב במסעדה לא פחות יוקרתית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן