הלם: ירדן ג'רבי והצמודה דנה לביא נפרדו במפתיע

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מי שמכבבת בפריים טיים של "נינג'ה ישראל" כפרשנית לצידו של ניב רסקין, יצאה מהארון עם זוגתה לפני שבעה חודשים בתמונה משותפת. כעת השתיים נפרדו. כל הפרטים

הג'ודוקא בדימוס, זוכת מדליית ארד בטורניר הג'ודו באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו,ירדן ג'רבי, חשפה את זוגתהדנה כספי לביא, צלמת במקצועה ובתו של השחקן עמוס לביא ז"ל באירוע השקה רשמי לפני כחמישה חודשים. באירוע שיתפה ג'רבי את סיפור ההיכרות ביניהן.

מהסיפור עולה כי השתיים הכירו כשישבו במסעדה, כל אחת עם חברים משלה, הן החליפו מבטים ובהמשך גם פרטים. בהמשך כשהיו בחופשה זוגית ראשונה בקפריסין חשפו לראשונה את זוגיותן. אלא שהזוגיות לא האריכה ימים והשתיים נפרדו לאחר שהיחסים עלו על שרטון.

מטעמה של ירדן ג'רבי בחרו שלא להגיב. כזכור, ג'רבי שיתפה בתמונה של השתיים בספטמבר האחרון ויצאה מהארון עם זוגיות ראשונה עם אישה. ג'רבי כתבה אז: "אהבה ממבט ראשון: לפעמים אנחנו לא יודעים למה דברים קורים, אולי אלו המחשבות שמישהו שלח לנו משהו טוב, או אולי זה בכלל הגורל? זאת דנה, בת הזוג שלי", שיתפה ג'רבי, "התאהבתי בה מהרגע שהעיניים שלנו נפגשו, ומאז האהבה רק התחזקה. תחושת האושר שמלווה אותי בתקופה האחרונה, הפרפרים בבטן, שמחת החיים, החיוך מאוזן לאוזן סתם ככה, הכל בזכותה, אז תודה לך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן