בר רפאלי באקט פטריוטי מעורר השראה

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי הדוגמנית המצליחה, שמככבת בימים אלו על שער מגזין ספרדי נחשק, ניצלה את הימים הפטריוטים על מנת לסגור מעגל עם נפגע צה"ל, אותו פגשה לראשונה כשעוד התאושש מהפציעה בבית החולים.כל הפרטים

מערכת הפורטל הבחינה כי מי שנפש בחג האחרון במדריד וטייל ברחובות הבירה הספרדית בין הדוכנים והחנויות, גילה את הדוגמנית הישראליתבר רפאלי מעטרת את שער מגזין האופנה המוביל elle. הכוכבת הישראלית, שהורידה הילוך מקריירה בינלאומית מאז שהפכה לאמא לשלושה, הצטלמה בשושו למגזין הנחשק, ובזמן שהיא מככבת בבירה האירופאית, את יום הזיכרון היא ציינה בארץ וסגרה מעגל.

רפאלי, פגשה את אלי סופר, פצוע קשה מצוק איתן, אותו ביקרה בבית החולים לפני תשע שנים. המפגש המרגש בין רפאלי ללוחם שנפצע קשה נערך בערב של אגודת הידידים של ארגון נכי צה״ל שהתקיים שלשום בביתם של שרון ודני מרקוביץ' בתל-אביב. סופר סיפר כי המפגש עם הדוגמנית בבית החולים כשעבר שיקום חיזקה אותו כל כך.

באירוע שיתף סופר, פצוע צה"ל וחייל בודד, את סיפור פציעתו כשהוא עזב את משפחתו החרדית בגיל 13, גר במשך שנים ברחובות, והתגייס למגלן במבצע צוק איתן נפצע קשה מכדור בברכו, אבל המשיך לעסוק בספורט והפך לאיש הברזל. בנוסף, הוא סיפר על השתתפותו במסע שחרור ובתוכנית "אחים" וכיצד זה שינה את חייו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן