הלם בעולם הבידור: אביב גפן בהכרזה לאחר מות אביו

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי יומיים אחרי לווייתו של אביו, החליט הזמר להופיע למרות שהוא יושב שבעה. "בתקופה מורכבת זאת אביב מרגיש צורך לאחד את העם דרך המוזיקה". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי על אף מות אביו, הכותב והיוצר יהונתן גפן, אביב גפן הודיע אמש כי יופיע כמתוכנן ביום העצמאות – ונשף הרוק בפארק הירקון יתקיים כסדרו. הזמר, שסגר שלוש הופעות בערב יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, קריית גת, ראשון לציון ותל אביב, הודיע באמצעות מנהליו כי לא יאכזב את הקהל.

"בימים מורכבים אלו אביב מרגיש צורך להופיע כמתוכנן באירועי העצמאות יחד עם הלהקה וכל הצוותים אשר מלווים אותו כל השנים", נמסר ממנהליו של גפן. "בתקופה מורכבת זאת אביב מרגיש צורך לאחד את העם דרך המוזיקה בבימות שמסמלות את תקומת המדינה ואהבתו לארץ שלנו". 
כידוע, גפן יושב שבעה אחרי מות אביו בשבוע שעבר, והבוקר הספיק להגיב בטוויטר לח"כ טלי גוטליב שטענה שהסיבה שראש הממשלה בנימין נתניהו טרם ספד לו היא כי "בעיניי שתיינות, סמים, בוהמייניות ופריצות לא מייצגות את מדינת ישראל". הזמר ענה בציוץ: "ותודה ענקית לטלי גוטליב שהעניקה ממד חדש למושג 'ניחום אבלים'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן