ים של דמעות: מאות אנשים ספדו ליהונתן גפן

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי מאות אנשים ליוו היום את הסופר והמשורר יהונתן גפן למנוחות לרבות שורה של אמנים, חבריו ומשפחתו. ועל אף שהפרידה הייתה סוחטת דמעות בשורה של הספדים כואבים. ברשת החליטו לצאת על בתו שירה שנכחה עם חולצה שעליה הכיתוב ”אין דמוקרטיה עם כיבוש”. כל הפרטים

מערכת הפורטל עם הסיפור העצוב ל השבוע. מדינת ישראל נפרדה שלשום מאחד מאייקוני התרבות הגדולים ביותר במדינה, יהונתן גפן שנפטר בגיל 76. להלווייתו שהתקיימה היום במושב נהלל בה הוא נולד הגיעו שורה של אמנים, חבריו ומשפחתו לרבות יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד.

מערכת הפורטל הבחינה כי לאחר שעלה קטע וידאו מההספדים לגפן המנוח מצד בני משפחתו לרבות מבנו אביב גפן שאמר בין היתר כי ”אתה היית האהבה הכי עצובה שלי. התגעגעתי אליך מהיום שנולדתי. אתגעגע אליך עד יום מותי” משהו אחר הצליח להרתיח את הגולשים שלא יכלו להתאפק למרות המעמד הקשה.

בתו של יהונתן גפן, שירה עלתה לשיר לצד אביב את השיר “מקום לדאגה” והקהל לא יכל לעצור את הדמעות. אך נראה שגולשים מסוימים שצפו בקטע התמקדו דווקא בחולצה של שירה שעליה הכיתוב "אין דמוקרטיה עם כיבוש” והם החליטו לצאת עליה בביקורת חריפה במיוחד. אחת הגולשות כתבה כי "הבת קוברת את אבא שלה ומה שחשוב לה ביום כזה לעשות פרובוקציה, איזה זלזול”. אחרת הגיבה כי “מביך,קצת כבוד למוות של אבא שלך, לא חייב לחפש במה במעמד כזה כדי לעורר פרובוקציה. אין גבול לטיפשות”. מערכת פורטל "עומרי חיון" משתתפת בצער המשפחה ושולחת תנחומיה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן