הסיבה האמיתית נחשפת: למה בן אל תבורי מסרב להופיע ביום העצמאות?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אף שסטטיק כבר התקדם בקריירה ואפילו עובד על אלבום סולו שני, מתברר כי בן אל תבורי לוקח את הזמן. מתברר כי תבורי סירב למספר הצעות להופיע על במות המדינה ביום העצמאות ובמקום מעדיף להתמקד ביצירת מוזיקה חדשה. כל הפרטים

מערכת הפורטל מזכירה לכם כי לפני מספר חודשים הצמד האהוב סטטיק ובן אל הפתיעו את כולנו עם פרידה מוזיקלית ופומבית. מאז סטטיק כבר הספיק להשיק אלבום סולו ראשון ולמלא את היכל מנורה מבטחים בתל־אביב. בן אל תבורי, שנמצא בימים אלו בארה"ב, לא ממהר במיוחד להדביק את הקצב.

על פי הדיווחים, תבורי קיבל מספר הצעות להופיע ביום העצמאות בשבוע הבא, גם בערים שונות וגם בהופעות פרטיות, ולכל אלו הוא סירב. על פי גורמים מקורבים הוא מעדיף לחזור לקהל ולבמה עם אלבום ושירים חדשים, ולכן בעת זו הוא מתמקד בזה בלבד. כמו כן, מתברר כי העבודה על האלבום המדובר מתקדמת ועד כה הוקלטו כחמישה שירים בשיתוף רון נשר.

על פי הערכות, השירים יעסקו בנושאים אישיים, בהם גם הפרידה מסטטיק. לא ידוע אם תבורי יתייחס ליחסים המתוחים עם האקסית ואם בנו, אורטל עמר. בנוגע ליום העצמאות, לפי הרשימה המלאה נדמה שגם סטטיק לא עומד להופיע על במות הערים ברחבי הארץ, למעט אולי הופעות פרטיות. מנגד, מי שכן הוזמנה אך ממש לא רצויה, כך מתברר, היא מירי מסיקה. בימים אלו קמה קריאה ממספר תושבים שמזוהים עם הימין בערי המדינה שדורשים שהיא לא תגיע להופיע או שהם ינסו להרוס לה את ההופעה. הסיבה? ההתבטאות הפוליטית של מסיקה נגד הרפורמה המשפטית והממשלה.
מסיקה מצידה הבהירה שאם היא מוזמנת על ידי העירייה – היא תעלה על הבמה גם אם יש רק אדם אחד בקהל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן