לא חוסך במילים: ליאור דיין נגד ערוץ 14 בכול הכוח – צפו בקטע המלא!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי מותו המצער והפתאומי של המשורר יהונתן גפן, בן משפחתו ליאור דיין יצא נגד ערוץ 14 על הבחירה שלא לסקר את האובדן התרבותי הכבד, לטענתו בעקבותיו דעותיו הפוליטיות השמאלניות. כל הפרטים

כל גופי התקשורת סיקרו אמש את מותו של המשורר, הפובליציסט והסאטריקן יהונתן גפן, והסלבס בארצנו שיתפו פוסטים כואבים של פרידה מאיש שהפך לסמל התרבות הישראלית. כולם סיקור ודיווחו, למעט ערוץ 14 שהתעלם לחלוטין ממותו של גפן, ככל הנראה בגלל דעותיו השמאלניות. כעת ליאור דיין, בן משפחה של גפן, יוצא נגד הערוץ הימני ומכנה אותם "בושה וחרפה".

דיין התארח בתוכנית הבוקר של גאולה אבן ברשת 13 ואמר כי ״זאת בושה וחרפה, זה כמו שאיזו מהדורה תתעלם מאריאל זילבר שדעותיו ימניות קיצוניות, אם חלילה היה קורה לו משהו״, והוסיף ואמר על ערוץ 14: ״המציאות האלטרנטיבית שהם מייצרים היא מציאות דוחה ובזויה, ויוהנתן היה הראשון להגיד שהיא מסוכנת, מכיוון שהיא מסוכנת כי היא מציאות אלטרנטיבית שלא ייאמן קורים שם דברים אחרים״.

בהמשך תהה לעצמו: ״אני לא רוצה לחשוב מה יהונתן היה אומר אם היה שומע דבר כזה, פשוט בושה וחרפה״ . כמו כן, הקריא דיין מכתב שכתב לו גפן ושיתף כי הוא התחיל לכתוב שירים כיוון שזאת הייתה הדרך היחידה שלו לגרוף מחמאות מאימו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן