הלם בתעשייה: מה קרה לרותם סלע??

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת חושפת לכם מה קורה כשאת אחת הנשים המפורסמות במדינה, אבל יש לך לו"ז גבולי מאוד שלא מותיר לך הרבה זמן פנוי לנסוע הביתה להתקלח? תשאלו את רותם סלע, כי זה בדיוק מה שקרה לה ונראה שהיא מצאה פתרון יצירתי במיוחד. כל הפרטים

מערכת הפורטל חושפת לכם כי רותם סלע מעבירה את החודשים האחרונים בעיקר בלו"ז שלא מאפשר מקום לנשימה, כשברקע חופשות בחו"ל עם החברות הטובות והמשפחה, צעידה על השטיח האדום בפסטיבל סיריס מאניה בצרפת, צילומים לפרויקטים חדשים, גם הם בחו"ל, ובעיקר גורמת לנו לתהות איך היא מצליחה לנהל את הזמן שלה בצורה יעילה כזאת.

עכשיו, הורידה המנחה והשחקנית את הרגל מהגז עם כל מה שקשור בגיחות לחו"ל, אבל היא ממש לא מתכוונת לעצור, כי בימים אלו היא מצטלמת לסדרה החדשה של החבר הטוב אסי עזר, "מתוקים", וחכו שתראו מה היא נאלצה לעשות בעקבות מחסור קיצוני בזמן.

בסטורי שהעלתה אמש, שיתפה סלע את עוקביה בעוד יום צילומים שגרתי, אלא שאז חשפה שאחרי יום ארוך שמסרב להסתיים, היא נאלצה לעשות מעשה ולפנות לדיירת בבניין בו הצטלמה ולבקש ממנה להתקלח אצלה, כן כן, להתקלח אצלה. "השיא של היום הזה היה כמובן שאחרי שעות של צילומים בשמש וידיעה שהיום הזה לא הולך להיגמר בקרוב, עליתי לשכנה בבניין שאנחנו מצלמים בו ושאלתי אם אפשר להתקלח אצלה", שיתפה הכוכבת את מיליון עוקביה באינסטגרם.

לסיום, אנחנו רק יכולים לדמיין את הפרצוף של השכנה שפתחה את הדלת וראתה מולה את אחת הנשים המפורסמות במדינה מבקשת ממנה להתקלח אצלה בדירה. אם חששתם אגב שהשכנה תראה את הסיטואציה באופן מוזר, אתם יכולים להירגע, היא לגמרי הסכימה ורותם המשיכה לדרכה להמשך צילומים כשהיא מקולחת ורעננה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן