סדרת הדרמה החדשה של קשת נחשפת ואלו הם השחקנים הראשיים בה…

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בקרוב תתחיל להצטלם סדרת הדרמה הרומנטית החדשה של קשת 12, בה יככבו בתפקידים הראשיים איילת זורר ועמוס תמם. כעת נודע למערכת הפורטל על השמות הנוספים שיצטרפו לקאסט המדהים. כל הפרטים

לאחר ההצלחה הגדולה של סדרת הדרמה של קשת 12, "גוף שלישי", בימים אלו ענקית הטלוויזיה עובדת על דרמה רומנטית חדשה שנקראת "חולי אהבה", במסגרת שורת סדרות מקור חדשות של הערוץ שיצטלמו השנה. כפי שכבר דווח, לסדרה לוהקו השחקנית הבינלאומית איילת זורר והשחקן עמוס תמם לתפקידים הראשיים.

כעת למערכת הפורטל נודע לראשונה על ליהוקים נוספים לסדרה השחקנים דנה סמו, יואב לוי, מתי סרי, שאדן קונברה, ודן שפירא שמצטרפים לקאסט ויככבו לצד זורר ותמם בסדרה החדשה. כמו כן, בין הכוכבים של הסדרה אפשר למצוא גם את העיתונאית רינה מצליח, שחוזרת אל המסך מכיוון אחר לגמרי.

עוד נחשוף לכם כי הסדרה תגולל את סיפורה של רופאה אונקולוגית שמגלה שיש לה סרטן ובו זמנית מטפלת במועמד צעיר לראשות הממשלה, שגם אצלו מתגלה סרטן. דנה סמו לוהקה לגלם  את אשתו של המועמד לראשות הממשלה, יואב לוי יגלם את הדובר שלו. מתי סרי יגלם את מנהל המחלקה בביה"ח, שאדן קונברה תגלם מתמחה ואשת סוד של הרופאה ודן שפירא יגלם את המתחרה שלה. לסיום נציין כי מדובר באחת מתוך שורת סדרות מקור חדשות של קשת שיצטלמו השנה. הערוץ יצא במהלך דו שנתי של השקעת 100 מיליון שקלים בדרמה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן