חרם קשה: מדוע מנצחת הישרדות אלית מוסאיוף מוחרמת על ידי כל חבריה? כנסו לכל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי שניצחה את הגמר הגדול של "הישרדות" ברוב מוחץ, אלית מוסאיוף אירגנה לעצמה חגיגה מושקעת לרגל הזכייה במיליון. האירוע שתוכנן צפוי להתקיים עוד שלושה ימים, אך כעת נראה שחבריה לאי לא מתכוונים להגיע. כל הפרטים

כשבועיים חלפו מאז הוכרזה אלית מוסיאוף כזוכת העונה האחרונה של "הישרדות", שגרפה את הפרס הנחשק בסך מיליון שקלים, וכל זה תחת הצבעה כוללת של כל השורדים למעט של ספיר קשתי, היחידה שהצביעה לסהר כהן. אלא שכעת אחרי הניצחון הגדול, נראה שלא כל השורדים מפרגנים למוסאיוף.

לפורטל "עומרי חיון" נודע בבלעדיות כי השורדת האחרונה שלחה בחג השני של פסח, בקבוצת הוואטס אפ הפעילה של השורדים, הזמנה למסיבת חגיגות הניצחון שלה שהיא מתכננת לערוך בחמישי הקרוב במועדון בתל אביב. בהזמנה האישית שנשלחה נכתב ״חוגגת את המיליון והזכייה בהישרדות״.

לסיום נציין כי, נכון לרגע זה רק ארבעה שורדים מתוך ה-18 אישרו את הגעתם. בין מי שאישר את הגעתו נמנים ספיר קשתי, נטשה חליל, גיא רוזן ודורין דותן. אומנם יש עוד שלושה ימים לחגיגות הניצחון של מוסאיוף, ולשורדים יש מספיק זמן לשנות את דעתם, אך כעת נראה שההיענות לאירוע מצומצמת למדי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן