אנחנו בהלם: אז כמה ניתוחים קוסמטיים באמת עשתה עינב בובליל?! המספר נחשף!

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי הכוכבת התבקשה על ידי גולשת לספר על ההליכים הקוסמטיים שעברה לאורך השנים, ושיתפה בפרטים מבלי להתבייש • אז אילו ניתוחים היא ביצעה ומה הדבר הבא שהיא מתכננת? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי עם סדר יום עמוס ועבודה מסביב לשעון, עינב בובליל לא מוותרת מדי מוצאי שבת על סשן שאלות ותשובות עם 303 אלף עוקביה באינסטגרם, ואמש לא היה שונה. בין עשרות השאלות שקיבלה יוצאת הריאליטי על הזוגיות עם בעלה אלי, טיפולי פוריות, גידול חמשת ילדיהם, בישולים והקריירה שלה.

העוקבת הסקרנית ביקשה להחזיר את בובליל במנהרת הזמן. העוקבת, תהתה אילו פרוצדורות קוסמטיות היא עברה לאורך השנים. כמי שפתוחה מאוד עם עוקביה הרבים ומקפידה לנהל עימם שיח פתוח וכן, גם הפעם בחרה בובליל לפרט בסבלנות את ההליכים שעברה. "את נראית מעולה ואני כל כך אוהבת לעקוב אחרייך", החמיאה לה הגולשת. "איזה ניתוחים/הליכים קוסמטיים עשית?". התשובות לא איחרו לבוא: "מתיחת בטן, ציצי (יש לי סיליקון 200 CC). עשיתי בוטוקס בפנים, במצח ובצדי העיניים, חומצה באף וסיליקון בשפתיים, לפני 17 שנים.

לסיום, עדכנה בובליל את עוקביה בהליך הייחודי הבא שהיא מתכננת לעבור כבר בימים הקרובים. "השבוע כנראה שאלך לעשות סקולפטרה (הליך קוסמטי לפיסול הפנים, ע"ח). אם אתן לא יודעות מה זה, תעשו גוגל. זה הדיבור בעולם הקוסמטיקה הרפואית, וזהו בינתיים", סיכמה. בסטורי נוסף שפרסמה, היא צירפה לבקשת גולשת תמונת "לפני ואחרי" של הבטן שלה, מניתוח למתיחת בטן שעברה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן