עדי בוזגלו חושפת: "לא תאמינו כמה קילו ירדתי"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת על סשן שאלות ותשובות שכוכבת "הבוזגלוס" קיימה באינסטגרם, בוזגלו סיפרה מדוע החליטה לעבור ניתוח כירורגי, שתרם לתוצאות המרשימות במראה שלה "אני שואפת להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי". כל הפרטים

מערכת הפורטל יודעת כי עדי בוזגלו ידועה כמי שמדברת בפתיחות על נושאים אישיים למדי, ובסוף השבוע האחרון היא העבירה מסר חד, ברור ולא מתנצל לכל מי שהשיתוף שלה בעניין הניתוח הקוסמטי שעברה לא מוצא חן בעיניו וגם חשפה כמה קילוגרמים השילה ממשקלה.

נספר לכם כי בסשן שאלות ותשובות שקיימה באינסטגרם שלה, שם יש לה 185 אלף עוקבים, נשאלה כוכבת "הבוזגלוס" אם לפני שעברה את הניתוח והתחילה להתאמן ולרדת במשקל, היא הרגישה מובכת או התביישה לדבר על הנושא. "מעולם לא התביישתי", השיבה באופן נחרץ. "מי שיש לו בעיה להסתכל, שיעצום עיניים".

עוד כתבה כי "עשיתי את הניתוח בגלל שגם הייתי עושה ספורט ואני די משתדלת לשמור תזונה, ולא ראיתי תוצאות. זה היה מתסכל. הניתוח שעשיתי, מתיחת בטן ובודי טייט ידיים וסנטר, נתנו לי דחף להמשיך, כי הייתה לי הפרדת שרירים מהלידות, והייתי חייבת פעולה כירורגית".

בוזגלו, חשפה כי מאז החלה בתהליך הירידה במשקל, היא ירדה 21 קילוגרמים. כמתבקש מגולשים באינסטגרם, היא נשאלה כמה מתוכם היו כחלק מהניתוח שעברה. "ארבעה בלבד, הייתי ענקית אחרי הניתוח", ציינה. "הכל מעבודה קשה. הניתוח דרבן אותי ונתן לי אור, ואל תשכחו שגם אחרי הניתוח עברתי לידה נוספת עם עלייה במשקל אשמח לדעת מהי המטרה שלך בדיאטה, למה את עדיין לא מרוצה מהתוצאות?", נשאלה על ידי אחד מעוקביה. "אני מרוצה, אבל רוצה עוד. היום המטרות שלי קטנות, אבל אני תמיד שואפת להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי, ולעשות מה שעושה לי טוב ולשמר את הקיים", חלקה. מה דעתכם?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן