רביד פלוטניק נצי נץ על סיפור חיים ילדתו הקשה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי ההצלחה האדירה שחווה בימים אלו הזמר המצליח רביד פלוטניק הובילה אותו לחשוף סיפור ילדות שלא סיפר מעולם. כל הפרטים

רביד פלוטניק הוא אמנם אחד שלא מרבה לככב בראשי מדורי הרכילות, אך אין ספק שכל אחד במדינה כבר יודע במי מדובר. הזמר המצליח, שלאחרונה הצליח לעשות היסטוריה כשמכר יחד עם הראפר טונה מאות אלפי כרטיסים להופעותיהם, סיפר בהופעה אינטימית על הרגע המיוחד שחווה כשגילה על מכירת הכרטיסים, ובעיקר מה הוא מזכיר לו.

"אני בן 35, הייתי בן 6, מה זה אומר, 29 שנה? חילקו מדבקות של מצטיינים ואמרתי לעצמי שהתנהגתי לא יפה, אבל היא חילקה מדבקות למי שהיה טוב. לא סיפרתי את זה לאף אחד, אף פעם. ואמרתי לעצמי, אם היא הייתה נותנת לי את המדבקה הטובה למרות שהייתי רע, זה היה עושה לי את היום", הקדים ואמר. בהתייחס למצבו היום בקריירה, הוא סיפר: "הרגשתי שכל מה שקרה עכשיו, בעשר שנים האחרונות, מאז האלבום "בור ועם הארץ", ועם כל מה שקורה לקראת המופע המשותף, אני כאילו הילד הרע שקיבל מדבקה טובה". בזמן שהקהל מריע הוא הסביר: "אתם יודעים, אנשים פותחים עיניים, וזה סכומים שבזכותכם הם משנים לנו את החיים".

"אני וטונה אנחנו אנשים שצריכים להתפרנס, אתם מכירים אותנו, זה סכומים, אתם, משנים לנו את החיים. מאז הפרסום בגיא פינס אבא שלי בדמעות של אושר". ולבסוף שלח מסר של תודה גדולה לקהל המעריצים, שהולך איתו כברת דרך ומוכיח את נאמנותו כל פעם מחדש: "אתם אלה שרואים אותי, המורה אז לא ראתה אותי, אבל אתם רואים אותי ונתת לי מדבקה טובה", חתם את דבריו לפני שהחל לשיר את הלהיט האהובה שלו "כלב מי שלא אוהב".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן